شرایط دریافت وام ودیعه مسکن

اقتصاد ۱۰۰ - بر اساس آخرین بخشنامه ابلاغ شده از سوی بانک مرکزی به ۲۰ بانک مختلف، تسهیلات ودیعه مسکن از ۴۰ میلیون تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان در شهرهای مختلف پرداخت می‌شود که البته شرایطی دارد.

شرایط دریافت وام ودیعه مسکن

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به تاریخ ۳۱ فروردین ماه سال گذشته، شرایط تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن را ابلاغ کرد. البته در ماه‌های خرداد و تیر سال ۱۴۰۱ جزییات بیشتری از این بخشنامه البته در قالب اصلاحیه منتشر شد. نهایتا این وام بر اساس آخرین ابلاغیه بانک مرکزی تا پایان شهریور ماه امسال پرداخت می‌شود.

بر این اساس ۲۰ بانک عامل برای پرداخت این وام مکلف شده‌اند تا دستورالعمل بانک مرکزی در این باره را اجرا کنند و مبلغ آن در تهران ۱۰۰ میلیون تومان، مراکز استان‌ها ۷۰ میلیون تومان و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۰ میلیون تومان است.

از کدام بانک‌ها وام ودیعه مسکن بگیریم؟

بانک‌های ملی ایران، صادرات ایران، تجارت، سپه، ملت، رفاه کارگران، مسکن، پاسارگاد، پارسیان، گردشگری، آینده، اقتصاد نوین، خاورمیانه، سینا، سامان، شهر، کارآفرین، ایران زمین، موسسه اعتباری غیربانکی ملل و شرکت دولتی پست بانک موظفند بخشنامه‌های بانک مرکزی در این باره را اجرایی کنند و سقف تسهیلات تعیین شده را به متقاضیان در شهرهای مختلف پرداخت کنند.

منبع : ایسنا

وبگردی

ارسال نظر

 
.
باز