خبر خوب برای مستاجران / شرط جدید وام ودیعه مسکن آسانتر شد!

در دفتر اسناد رسمی و توسط سردفتر اسناد رسمی تنظیم شده باشد و در سامانه ایران املاک ثبت شده باشد و کد رهگیری برای آن صادر شده باشد.

خبر خوب برای مستاجران / شرط جدید وام ودیعه مسکن آسانتر شد!

گفتنی است ثبت قراردادهای اجاره در سایت ثبت و معاملات کشور فقط از طریق صاحبان دفاتر املاکی که مجوز آن را دارند امکانپذیر است. در نتیجه، تمامی افراد یا تمامی مراکز آنلاین نمی‌توانند اقدام به ثبت قراردادهای اجاره در این سایت کنند.

شرایط ضامن برای وام ودیعه مسکن

وام ودیعه جزو وام‌هایی است که برای دریافت آن به معرفی ضامن نیاز است. از آنجای که هر بانک، شرایط ضامن وام ودیعه مسکن را موارد متفاوتی در نظر گرفته است، به طور قطع نمی‌توان به شرایط ضامن اشاره کرد. علاوه بر این، اعلامیه‌ای مبتنی بر شرایط ضامن وام برای ودیعه مسکن در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن اعلام نشده است. گفتنی است در ابتدا، درصد سود وام ودیعه مسکن در سال جاری، ۱۸ درصد اعلام شد. در تیرماه امسال، خبری بر مبنای کاهش سود ۱۸ درصدی به ۱۳ درصدی تسهیلات ودیعه مسکن منتشر شد.

وام مسکن 1

زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن

زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۱ از ۲۶ خرداد سال جاری تا تا ۳۰ آذر ماه سال جاری است. هنوز شرایط ثبت نام جاماندگان مشخص نیست. مدارک لازم برای وام ودیعه مسکن مستاجران از این قرار است:

مدارک شناسایی مستاجر (شناسنامه – کارت ملی)

اجاره نامه رسمی و ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات (قولنامه مسکن)

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما