قیمت دلار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقتصاد ۱۰۰- قیمت دلار امروز با کاهش هزار تومانی، نیمه کریدور ششم را از دست داد و با روند کاهشی بازگشایی شد. دلار در حالی در روند نزولی افتاده که معامله‌گران افت قیمت در بازارهای جهانی در کاهش ارزش دلار موثر می‌دانند.

قیمت دلار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار در شروع پنجمین روز هفته با روند کاهشی بازگشایی شد. این اسکناس امروز در پله پایانی کانال سوم کریدور ششم در حال معامله است.  

Screenshot 2024-04-24 at 12.40.22 PM

معامله‌گران سایه تنش‌های سیاسی را از سر بازارها کوتاه می‌دانند و همین موضوع را دلیل آرامش حاکم در بازارها عنوان می‌کنند. از منظر تحلیلگران اقتصادی کریدور ششم منطقه تعادلی برای قیمت دلار محسوب می‌شود.

کارشناسان بازار به هزینه‌های دولت، کسری بودجه و رشد نقدینگی اشاره می‌کنند و معتقدند بازارساز با ارزپاشی اقدام به کاهش قیمت دلار کرده است. این در حالی است که به نظر می‌رسد کاهش قیمت اونس جهانی طلا و نفت به کاهش التهابات قیمت در بازارهای داخلی کمک کرده است.

تتر ۶۴ هزارتومانی شد

قیمت درهم امروز با کاهش ۲۳۰ تومانی با رقم ۱۷ هزار و ۳۲۰ تومانی در حال معامله است. تتر با کاهش هزار تومانی همپای دلار ارزان شد و با رقم ۶۴ هزار و ۳۵۰ تومانی معامله شد.

قیمت پوند انگلیس با کاهش ۸۰۰ تومانی کریدور ۸۰ هزار تومانی را از دست داد و با رقم  ۷۹ هزار و ۶۹۰ تومان در حال معامله است. امروز یورو بیش از هزار تومان ارزان شد و روی رقم ۶۸ هزار و ۴۹۰ تومانی ایستاده است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز نیز همانند روزهای  گذشته افزایش داشت و به ترتیب با رقم ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان عرضه شد.

قیمت دلار تا لحظه تنظیم این گزارش ۶۳ هزارو ۷۰۰ تومان و یورو ۶۸ هزار و ۱۰۰ تومان قیمت گذاری شده است

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما