نا آرامی‌های چین چه تاثیری بر قیمت رمزارزها دارد؟

بحران در پکن؛ چالش مهم ارزهای دیجیتال

مایکل ون د پوپ، کارشناس معاملات ارزهای دیجیتال در توییتی در 28 نوامبر خاطرنشان کرد که بیت کوین در شکستن مناطق حیاتی شکست خورده و هشدار داد که بسته به وضعیت چین، بازار ممکن است با پایین‌ترین سطح خود مواجه شود.

بحران در پکن؛ چالش مهم ارزهای دیجیتال

به گزارش سرویس پول و سرمایه اقتصاد 100- بهرغم اینکه گاو‌های بازار توانسته اند با تمامی دشواری‌های موجود قیمت بیت کوین را بالای 16 هزار دلار تثبیت کنند، اما ناآرامی‌ها و اعتراضاتی که در چین به واسطه محدودیت های ناشی از قرنطینه کرونا رخ داده، ممکن است مجدداً به آشفتگی بیشتر بازار دامن بزند.

بنا بر گزارشی که به تازگی فاین‌بولد منتشر کرده است، قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال همچنان تحت تاثیر پیامدها و تبعات ورشکستگی صرافی FTX قرار داشته و شرایط نابسامان اقتصاد کلان نیز مزید بر علت چالش‌ها شده است. با این حال ضربه نهایی می‌تواند ناآرامی‌ها و اعتراضات شکل‌ گرفته در چین باشد.

در واقع تحلیل‌گران معتقدند آشفتگی در چین می‌تواند زنجیره تامین را تحت تاثیر قرار داد و کنترل تورم و نرخ‌های بهره را با چالش مواجه کند.

در روز دوشنبه بیت کوین با قیمت 16152 دلار و با ضرر روزانه حدود 3 درصد معامله شد. علت این امر نیز افزایش میزان فروش بیت کوین بود. از سوی دیگر می دانیم که طبق آخرین اصلاحی که هفته گذشته صورت گرفت، قیمت به 15400 دلار کاهش یافت. در نتیجه اگر قرار باشد که بیت کوین از سقوط بیشتر قیمت جلوگیری کند باید در بالای مرز 16100 دلار قرار بگیرد.

در همین رابطه مایکل ون د پوپ، کارشناس معاملات ارزهای دیجیتال در توییتی در 28 نوامبر خاطرنشان کرد که بیت کوین در شکستن مناطق حیاتی شکست خورده و هشدار داد که بسته به وضعیت چین، بازار ممکن است با پایین‌ترین سطح خود مواجه شود.

در همین حال، بیت کوین به جست و جوی پایین قیمت احتمالی ادامه می دهد و یک صعود بالقوه را با هدف قرار دادن سطح 18000 دلار آغاز می کند، که در هفته های اخیر به عنوان یک موقعیت حمایتی حیاتی عمل می کرد. در این خط، همانطور که توسط Finbold گزارش شده است، نوسان ساز کانال چرخه (CCO) که نشان دهنده منطقه فروش بیش از حد و کف بازار بیت کوین است، وارد سطح بازار نزولی شد.

علاوه بر این، تجزیه و تحلیل تکنیکال بیت کوین نزولی باقی می ماند. در واقع در حالی که خوش‌بینی‌هایی در خصوص بازگشت قیمت وجود دارد، اما طبق گزارش سایت فاین‌بولد، ممکن است قیمت بیت کوین در روز کریسمس امسال به 12117 دلار کاهش یابد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما