عملیات فریب یا جنگ قدرت ! / عشقی ماندنی شد

عشقی با مخالفت شورای بورس به رغم موافقت وزیر اقتصاد در سمت خود ابقاء شد، اتفاقاتی که از دیشب تا امروز حول حوش این عزل و نسب رسانه ای شده به نظر خبر از یک جنگ قدرت و یا عملیات فریب دارد که متاسفانه بازنده آن سهامداران خواهند بود.

عملیات فریب یا جنگ قدرت ! / عشقی ماندنی شد

به گزارش اقتصاد 100 از بورس24، در حالی خبرگزاری های رسمی کشور از جمله «ایسنا ، ایرنا ، تسنیم ، فارس »و... صبح امروز از استعفای مجید عشقی رئیس بورس و پذیرش این درخواست از سوی وزیر اقتصاد خبر دادند و حتی از صدور حکم برای محمد رضوانی فر مدیرعامل سابق شستا برای تصدی این سمت سخن گفتند ، اکنون مدیر روابط عمومی این نهاد خبر داد که اکثریت اعضای این شورا با استعفای عشقی مخالفت کردند.

از آنجا که این اخبار روی بازار سرمایه اثرگذار است ، دلیل شایعه سازی رسانه ای برای تغییرات مدیریتی در بورس و واکنش دیرهنگام به این شایعات مشخص نیست! آیا در بورس هم عملیات فریب اجرا می شود!؟ آیا برای سوزاندن رقبا حاضرند در این حد شایعه سازی کنند؟فردی را منصوب کنند و بعد بگویند نه؟

در کنار خبر منتشره و سئوالات مطروحه از سوی سایت بورس 24 گمانه زنی هایی نیز در مورد نحوه اهداف این عملیات فریب در زمین رسانه ها نیز به گوش می رسد.

به صورت خلاصه این گمانه زنی این فرضیه را مطرح می کند: « رسانه های وابسته خبری از استعفا پخش کردند و بعد رییس جدید را معرفی کردند و بعد تکذیب کردند و گفتند عشقی باقی می ماند. به نظر می رسد یک بازی رسانه ای باشد که بگوید آقای عشقی برای دفاع از سهامداران و عدم تحقق پیگیری ها استعفا داده اما وزیر قبول نکرده است و فشارها را از روی دوش او بردارند و ایشان در حاشیه امن به فعالیت های خود بپردازد و بگوید من تلاشم را کردم و‌ نتیجه نداد در نتیجه استعفا دادم اما وزیر قبول نکرد.»

این رفتار اطلاع رسانی از سوی روابط عمومی و ساختار مدیریت سازمان بورس تداعی کننده یک جنگ قدرت در پشت پرده ای است که سرنوشت ارزش دارایی 50 میلیون ایرانی را تعیین می کند. آیا می توان تاوان چنین اتفاقاتی را باز هم از جیب سهامداران پرداخت کرد و انتظار هیچ واکنشی هم نداشت؟

انتهای پیام /

منبع : بورس ۲۴

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما