جزئیات اعطای وام بانک کشاورزی + جداول

بانک کشاورزی درقالب هفت طرح مهرماندگار، زرین، بانوی ایرانی، بانک کودک و نوجوان، آتیه طلایی، حامی گندم و باران به مشتریان خود تسهیلات می‌دهد البته وامی نیز در قالب سرمایه‌ای و سرمایه در گردش به متقاضیان می‌پردازد.

جزئیات اعطای وام بانک کشاورزی + جداول

به گزارش خبرنگار سرویس پول و سرمایه اقتصاد 100- بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور است و با بیش از 80 سال تجربه خدمات ارائه می‌کند. این بانک تسهیلات اعتباری در چارچوب عملیات بانکی بدون ربا به اشخاص حقیقی و حقوقی می‌پردازد.

تسهیلات اعطای این بانک شامل تسهیلات سرمایه‌ای و سرمایه در گردش است. تسهیلات سرمایه‌ای تسهیلاتی است که برای انجام امور اساسی و عملیات زیربنایی خرید کالاهای سرمایه ای پرداخت می‌شود.

میزان تسهیلات اعطایی برای تأمین هزینه‌های سرمایه‌گذاری ثابت، میزان اقساط و زمان‌های بازپرداخت اقساط اصل و سود تسهیلات در قالب عقد مربوطه (به استثنای مشارکت حقوقی سرمایه گذاری مستقیم ) در هر مورد بر اساس بازدهی فعالیت‌های ذیربط با نظر کارشناس بانک تعیین می‌شود . مدت بازپرداخت تسهیلات براساس دستورالعمل‌های ابلاغی خواهد بود .

تسهیلات سرمایه در گردش، برای تأمین بخشی از هزینه های جاری به عنوان سرمایه در گردش واحد برای بهره برداری اقتصادی پرداخت می شود . میزان تسهیلات اعطایی برای تأمین سرمایه در گردش و زمان بازپرداخت آن با توجه به بازدهی فعالیت تعیین خواهد شد ، به نحوی که پس از واریز اقساط تسهیلات ، طرح از لحاظ تأمین سرمایه در گردش خودکفا باشد. حداکثر مدت تسهیلات سرمایه در گردش برای طرح‌های تولیدی می تواند تا 4 سال و برای سایر موارد یکسال باشد .

نحوه ثبت درخواست تسهیلات اعطایی

افراد مشمول، می‌توانند درخواست خود را در سامانه اعتبارات ثبت کنند تا کارشناسان بانک در اسرع وقت درخواست آن‌ها را با توجه به دستورالعمل ها و بخشنامه های مربوط به هر نوع از تسهیلات و وضعیت حساب های متقاضی در بانک بررسی کنند.

بانک کشاورزی علاوه بر تسهیلات اعطایی 6 طرح‌ برای اعطای وام به مشتریان خود تعیین کرده است. این طرح‌ها عبارتند از سپرده زرین، بانوی ایرانی، بانک کودک و نوجوان، آتیه، حامی گندم و باران است.

طرح مهر ماندگار

حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت یکی از طرح‌های بانک کشاورزی است و دارندگان سپرده کوتاه مدت مهر ماندگار می توانند بر اساس مبلغ و مدت سرمایه گذاری، از تسهیلات کم بهره با نرخ های 10، 12 و 14 درصد و بازپرداخت 6 و 12 ماهه استفاده کنند.

حداقل مدت سپرده گذاری برای دریافت تسهیلات در این طرح سه ماه است و مشتریان می‌توانند با سپرده گذاری در این طرح، تا 325 درصد سرمایه خود را تسهیلات ارزان قیمت دریافت کنند. حداقل مبلغ افتتاح حساب در این طرح، یک میلیون ریال است.

زرین

طرح حساب سپرده سرمایه گذاری مدت دار زرین دیگر طرح بانک کشاورزی و سپرده سرمایه گذاری بلندمدت دوساله با نرخ 19 درصد به نام سپرده زرین در سبد خدمات بانک کشاورزی جای گرفته است.

حداقل مدت ماندگاری سپرده در این طرح یک ماه و حداقل مبلغ افتتاح حساب نیز یک میلیارد ریال است.

بانوی ایرانی

یکی از ضرورت‌های مهم زندگی زنان در جامعه ، آشنایی با خدمات متنوع بانکی و استفاده از تسهیلات آن است زیرا آشنایی کامل با این خدمات و دسترسی آسان تر زنان به منابع اعتباری به معنای دسترسی کامل خانواده به رفاه بیشتر خواهد بود.

بانک کشاورزی در این سال ها تلاش کرده تمام زنان شهری و روستایی ، به این منابع دسترسی داشته و در فعالیت‌های اقتصادی سهیم و شریک باشند. یکی از این خدمات طرح «بانوی ایرانی» است که با هدف گسترش اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی لازم برای زنان،کمک به اقشار آسیب‌پذیر و فقرزدایی از جامعه زنان کشور ، آشنایی زنان شهری و روستایی با فعالیت‌های بانکی و تشویق آنها برای سپرده‌گذاری و پس‌انداز و به طور کلی بانک پذیر کردن آنان طراحی شده است .

همه بانوان با مراجعه به شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور می توانند ضمن افتتاح «حساب سپرده سرمایه گذاری یک درصد بانوی ایرانی» از مزایای این حساب که شامل دریافت تسهیلات مرابحه با نرخ سود ویژه است ( به شرح جدول ذیل) بهره مند شوند.

کودک و نوجوان

طرح کودک و نوجوان با هدف آموزش مفاهیم بانکی و آشنایی نسل آینده با فرهنگ پس انداز ایجاد شده است. و هدف این طرح آشنایی با بانکداری الکترونیکی و فرهنگ سازی استفاده از ابزارهای آن مانند کارت‌های بانکی، همراه بانک، اینترنت بانک، خودپرداز، کیوسک، پایانه های فروش است.

هدف دیگر این طرح ایجاد باشگاه کودک و نوجوان با ثبت نام در باشگاه کودک و نوجوان است و افراد علاوه بر دریافت امتیازات، از جوایز جشنواره ها و قرعه کشی بهره مند شوند.

سقف انتقال وجه با کارت مهرگستر تاک از طریق خودپرداز، کیوسک، پین پد و اینترنت بانک، مبلغ 100 میلیون تومان و سقف خرید از طریق پایاه‌های فروش مبلغ 200 میلیون تومان است.

آتیه طلایی

خدمت آتیه طلایی، شامل یک حساب کوتاه مدت عادی و یک حساب بلند مدت است که مشتری می تواند در دوره های مورد نظر خود، مبالغ ثابت یا متغیری را در این طرح سرمایه گذاری کند.

در این طرح، مشتری می تواند وجوه مازاد در اختیار خود را(به هر اندازه) در بازه های زمانی دلخواه، در سپرده کوتاه مدت آتیه طلایی سرمایه گذاری کند و از مزایای مدیریت مالی بانک برای این طرح در پایان دوره و سال های متوالی بهره مند شود.

این خدمت برای گروه های مختلف مشتریان به ویژه خانواده ها به منظور سرمایه گذاری برای فرزندان، مستمری بگیران، افرادی که خدمات بازنشستگی مناسبی ندارند، سازمان ها، نهادها و موسسات خیریه، کمیته امداد و بهزیستی مناسب است.

مزیت خدمت آتیه طلایی، فراهم آوردن امکان سرمایه گذاری مشتریان در دوره های کوتاه مدت  و بهره مندی از ارزش حداکثری ایجاد شده برای مشتری در پایان دوره بر اساس قوانین جاری بانک مرکزی است؛ به طوری که بازده متوسط حساب کوتاه مدت آتیه طلایی به صورت تقریبی 13 درصد است.

حداقل مبلغ مورد نیاز برای افتتاح حساب 50 هزار تومان است.

سرمایه گذاری در طرح آتیه طلایی هم به صورت تدریجی و هم یک جا امکان پذیر است.

امکان تمدید دوره سرمایه گذاری پس از پایان سال اول، برای چندین دوره متوالی وجود دارد.

حامی گندم 

در این طرح حساب کوتاه مدت یک درصد حامی گندم برای مشتریان فعال در بخش گندم به صورت متمرکز افتتاح شده است. 

این حساب متصل به کارت های مشتریان است.

در صورتی که مشتری هیچ نوع کارتی نداشته باشد و متقاضی استفاده از کارت باشد؛ می تواند از طریق شعبه اقدام به صدور کارت بر روی این حساب کند.

در صورت تمایل مشتری به استفاده از این حساب به عنوان پیش فرض برای استفاده در سایر خودپردازها و پایانه های فروش سایر بانک ها می تواند به شعب بانک کشاورزی مراجعه و نسبت به تغییر پیش فرض اقدام کند.

طرح باران 

طرح باران به عنوان یکی از طرح های سپرده ای تسهیلاتی بانک کشاورزی، با هدف تأمین مالی بخش کشاورزی و پاسخگویی به نیاز مشتریان، طراحی شده است.

تمامی مشتریان شامل فعالین بخش کشاورزی، اصناف، بانوان و غیره می توانند از مزایای این طرح بهره مند شوند.

افراد می توانند با افتتاح حساب در حساب کوتاه مدت یک درصدی باران یا حساب جاری بدون دسته چک باران، از مزایای این طرح استفاده کنند. نکته قابل توجه اینکه حساب های مذکور قابلیت اتصال به کارت های بانک کشاورزی را دارد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما