بازار ارزهای دیجیتال چه زمانی از بحران خارج می‌شود؟ /

بازار ارزهای دیجیتال کی از بحران خارج می‌شود؟ شامگاه روز جمعه هر بیت کوین با قیمت 17339 دلار معامله شد که شاخص را در36.89 و زیر مقاومت بلندمدت 3900 نشان می دهد. بنابراین در صورت شکست سقف RSI افزایش قیمت با شتاب کنونی ادامه خواهد یافت.

بازار ارزهای دیجیتال چه زمانی از بحران خارج می‌شود؟ /

به گزارش سرویس پول و سرمایه اقتصاد 100- بر اساس گزارش تورم روز پنجشنبه ایالات متحده آمریکا، بازار ارزهای دیجیتال روز جمعه جان دوباره ای به خود گرفت. در این میان قیمت اتریوم 7.7 درصد افزایش یافته و بیت کوین نیز برای مدت کوتاهی در روز جمعه به بالای 1800 هزار دلار صعود کرد.

این افزایش قیمت در حالی صورت گرفت که در روز پنجشنبه سیاه بازار رمزارزها قیمت بیت کوین پایین ترین حد خود در طول ماه های گذشته یعنی 16290 دلار سقوط کرد. در این میان یک روز بعد قیمت به بالاترین حد روزانه خود یعنی 18054 رسید که باعث شد تا قیمت بزرگترین رمزارز جهان از نقطه پشتیبانی کلید خود یعنی 15800 دلار فاصله بگیرد.

بنابر گزارشی که بیت کوین نیوز منتشر کرده است، بررسی ها نشان می دهد این افزایش زمانی رخ داد که شاخص قدرت نسبی 14 روزه (RSI) نیز از پایین ترین سطح شش ماهه اخیر بازگشته است.  شامگاه روز جمعه هر بیت کوین با قیمت 17339 دلار معامله شد که شاخص را در36.89 و زیر مقاومت بلندمدت 3900 نشان می دهد. بنابراین در صورت شکست سقف RSI افزایش قیمت با شتاب کنونی ادامه خواهد یافت.

 اتریوم نیز در روز جمعه در حدود 8 درصد افزایش قیمت داشت. زیر قیمت هر توکن برای مدت کوتاهی به سطح 1300 دلار رسید. اندکی بعد یعنی همزمان با انتشار گزارش تورم ایالات متحده، قیمت اتریوم به اوج خود یعنی 1341 دلار رسیده و از مقاومت 1199 دلاری فاصله گرفت. البته بعداً روند بازار نزولی شده و قیمت اتریوم در 1272 دلار تثبیت شد.

در این راستا، بررسی نمودار ها نشان می دهد میانگین متحرک 10 روز در آستانه یک تلاقی نزولی با MA 25 روزه باشد. این یعنی شروع یک روند نزولی که می تواند اصلاح قیمت با سمت پایین را تداوم بخشد. در این شرایط است که خرس های بازار احتمالاً پس از ناکامی های هفته قبل به دنبال شکست قیمت به زیر 1000 دلار باشند.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما