اعلام دستورالعمل شورای رقابت برای عرضه خودرو طی چند روز آتی

اقتصاد۱۰۰- پیگیری ها از شورای رقابت حاکی از آن است که امروز نیز جلسه ای در این شورا در مورد عرضه خودرو در بورس برگزار شده و دستورالعمل نهایی طی چند روز آینده اعلام خواهد شد.

اعلام دستورالعمل شورای رقابت برای عرضه خودرو طی چند روز آتی

به گزارش اقتصاد۱۰۰ و به نقل از مهر، شورای رقابت از حدود دو ماه پیش در مورد وضعیت عرضه خودرو جلسات متعددی را برگزار کرده است که بنا بر شنیده‌ها مقرر بود امروز سه شنبه جلسه نهایی این شورا در مورد عرضه خودرو در بورس کالا برگزار شود.

حال پیگیری‌های خبرنگار مهر حکایت از آن دارد که شورای رقابت صبح و عصر امروز جلسه در خصوص تعیین تکلیف عرضه خودرو در بورس برگزار کرده اما باز هم به جمع بندی نهایی نرسیده است و دستورالعمل مربوطه ظرف چند روز آینده اعلام خواهد شد.

همچنین پی گیری ها در مورد علت لغو جلسه روز گذشته وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعضای شورای رقابت نیز حاکی از آن است که شورای رقابت به عنوان یک دستگاه فراقوه ای وظیفه‌ای برای حضور در این نوع جلسات جهت هماهنگی ندارد زیرا در جلسات شورای رقابت نمایندگانی از بورس و وزارت صمت حضور دارند و در صورت دستیابی به جمع بندی، نتیجه حاصله به شور گذاشته شده و رأی گیری می‌شود.

پیش از وزیر اقتصاد، وزیر صمت نیز درخواست برگزاری جلسه جهت هماهنگی داده بود اما اعضای شورا حق ندارند به این جلسات برای هماهنگی بروند.

انتهای پیام

 
منبع : مهر

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما