پیش بینی قیمت بیت کوین تا سه ماه آینده/ سقوط به 8 هزار دلار یا صعود به 22 هزار دلار؟

یمت بیت کوین با سقوطی 15 درصدی در سه ماهه چهارم سال 2022 و نزولی 60 درصدی از ابتدای این سال مواجه بوده است. به همین دلیل امید چندانی برای بازگشت به روزهای اوج در سال جدید میلادی هم وجود ندارد.

پیش بینی قیمت بیت کوین تا سه ماه آینده/ سقوط به 8 هزار دلار یا صعود به 22 هزار دلار؟

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100-  در آخرین روز سال 2022 یعنی روز جمعه قیمت بیت کوین با کاهشی دوباره به 16405 دلار رسید. کاهشی که از دو سال پیش تاکنون سابقه نداشته است. به همین دلیل است که معامله گران و سرمایه گذاران اکنون این سوال مهم برایشان مطرح است که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد؟

به گزارش کوین تلگراف، قیمت بیت کوین با سقوطی 15 درصدی در سه ماهه چهارم سال 2022 و نزولی 60 درصدی از ابتدای این سال مواجه بوده است. به همین دلیل امید چندانی برای بازگشت به روزهای اوج در سال جدید میلادی هم وجود ندارد. در این میان هر چند که دارایی های ریسکی مانند رمزارزها در موقعیت باارزشی قرار دارند، اما در عین حال چشم ها به تقویت دلار آمریکا در سال جدید نیز دوخته شده است.  در همین راستا، کوین تلگراف نگاهی به نظرات متفاوت در میان برخی از معامله گران محبوب در مورد قیمت بیت کوین در سه ماهه اول 2023 انداخته است.

یکی از این تحلیل گران تونی است. او ضمن هشدار نسبت به اینکه قیمت بیت کوین ممکن است به 8 هزار دلار کاهش پیدا کند، روز جمعه با انتشار نموداری عملکرد ضعیف آن را یادآوری کرد.

از سوی دیگر Cred در تحلیل خود بازه قیمتی 12 تا 14 هزار دلار را برای بیت کوین پیش بینی کرده است. البته او می گوید با توجه به ترمیم بازار پس از فروپاشی صرافی FTX، بازه قیمتی 18 تا 19 هزار دلار نیز قابل دستیابی است.

 علاوه بر این Kaleo بسیار نسبت به روند قیمت بیت کوین در سه ماهه اول سال جدید میلادی خوش بین بوده و معتقد است: اگر این گزاره را در نظر بگیریم که بیت کوین در مطابقت با طلاست، آنگاه مطمئن باشید که قیمت آن از 600 هزار دلار نیز خواهد گذشت. او همچنین قیمت 22 هزار دلار را برای پایین ترین حد نوسان در نظر گرفته و معتقد است این مقاومت به عنوان آهن ربایی برای قیمت عمل کرده و پایین تر از آن متصور نخواهد بود.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما