قلک صداوسیما در جام جهانی آماده ارائه خدمت به مشتریان نیست !

بانک شهر به عنوان اسپانسر شبکه سوم سیما در جام جهانی رسما به عنوان قلک دوست داشتنی سازمان صدا و سیما تبدیل شده است.

قلک صداوسیما در جام جهانی آماده ارائه خدمت به مشتریان نیست !

گزارش های اقتصاد100 حاکی از مراجعه گسترده در شهرستان ها به شعب این بانک به منظور افتتاح حساب است. این موج نتیجه تبلیغات گسترده ای است که بانک شهر در ایام جام جهانی در دستور کار قرار داده بود. اما کاربران اقتصاد100 روایت های جالب و بعضا عجیبی از مواجهه این بانک با مشتریان خود دارد.

در آخرین مورد چند کاربر از شهرهای مختلف اعلام کردند که در مراجعه با بانک شهر با تعلل کارمندان در افتتاح حساب مواجه شده اند و متصدیان بانک با بیان اینکه "هر افتتاح حساب حداقل نیم ساعت زمان می برد" معطل شدن عجیب مشتریان را توجیه می کنند. بر اساس این استدلال هر شبه بانک شهر که از ساعت 7:30 تا 14:30 فعالیت می کند در روزهای هفته به غیر از پنجشنبه روزانه فقط 16 افتتاح حساب می تواند داشته باشد. 

حتی متصدیان بانک شهر در شهرهای مختلف درباره ثبت تقاضای افتتاح حساب در اپلیکیشن بانک شهر هم هیچ گونه اطلاعاتی به مشتریان نمی دهند که این نشان دهنده هماهنگ نبودن کمپین تبلیغاتی گسترده با خدمات به مشتریان است.

این عملکرد نشان دهنده آماده نبودن قلک صدا و سیما برای استقبال از مشتریانی است که پس از آگهی های تبلیغاتی پرشمار در ایام جام جهانی به این بانک مراجعه می کنند.

این وضعیت در سازمان صدا و سیما نیز دیده می شود. سازمانی که تا کنون گزارشی درباره کسب درآمد آگهی های تلویزیونی منتشر نکرده است و مشخص نیست چه درآمدی از محل آگهی های این اسپانسر به دست آورده است.

بررسی ها نشان می دهد که بر اساس هزینه پخش آگهی در تلویزیون، شبکه سوم سیما در ایام جام جهانی حداقل 10 هزار میلیارد تومان از محل آگهی های تبلیغاتی آورده برای سازمان صدا و سیما داشته است.

تلویزیون در ایام جام جهانی روزانه چیزی حدود ۱۵۷ میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان می توانسته از محل آگهی ها کسب درآمد کند. اگر این مبلغ را در ۶۴ بازی ضرب کنیم در کمترین و حدودی‌ترین وضعیت، تلویزیون ۱۰ هزار و ۸۰ میلیارد تومان فقط در ۲۲ روز به دست خواهد آورد. این رقم دو برابر بودجه کل سازمان صدا و سیما در سال ۱۴۰۱ است. فقط پول خرد این رقم که 80 میلیارد تومان است می توانند گشاینده امور بسیاری از مشکلات شهرهای مختلف کشور باشد.

به نظر می رسد لازم است در راستای شفافیت بانک شهر و سازمان صدا و سیما گزارشی از تبلیغات پرشمار ایام جام جهانی ارائه دهند. تا کنون بانک شهر اطلاعاتی درباره کمیپن تبلیغاتی خود در ایام جام جهانی منتشر نکرده است.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما