آمریکا باز هم تحریم های خود را گسترش داد

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که ۱۸ نهاد مرتبط با بخش خدمات مالی روسیه را به فهرست ویژه اتباع و افراد تحریم شده خود (فهرست SDN) اضافه کرده است.

آمریکا  باز هم تحریم های خود را گسترش داد

به گزارش سرویس پول و سرمایه اقتصاد 100 - وزارت خزانه داری آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که 18 نهاد مرتبط با بخش خدمات مالی روسیه را به فهرست ویژه اتباع و افراد تحریم شده خود (فهرست SDN) اضافه کرده است.

این لیست به روز شده شامل ولادیمیر پوتانین، تاجر روسی و افراد مرتبط با او و همچنین هلدینگ اینتروس Interros و روسبانک Rosbank است.

دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) همچنین دومین بانک بزرگ روسیه یعنی وی‌تی‌بی VTB و تعدادی از شرکت های مرتبط را در لیست سیاه تحریم قرار داد.

همچنین تحریم هایی علیه فرمانداران روسیه، بستگان آنها، اعضای هیئت مدیره راه آهن روسیه و مقامات مناطق جدید فدراسیون روسیه اعمال شد.

بر اساس این گزارش، فرمانداران منطقه مسکو و همچنین مناطق ورونژ و کورسک نیز هدف این تحریم‌های جدید آمریکا قرار گرفتند.

در بیانیه دولت آمریکا آمده است: وزارت خزانه داری اقدام بی سابقه‌ای برای منزوی کردن روسیه از سیستم مالی جهانی انجام داده است که اثرات شدید کوتاه مدت و بلندمدت بر اقتصاد این کشور داشته است.

برایان ای. نلسون، معاون وزیر امور تروریسم و اطلاعات مالی آمریکا گفت: با تحریم بانک‌های بزرگ روسیه، ما به عمیق‌تر کردن انزوای روسیه از بازارهای جهانی ادامه می‌دهیم.

وزارت خزانه داری آمریکا همچنین اعلام کرد که تمام دارایی ها و اموال افراد تحریم شده که در ایالات متحده یا در اختیار یا کنترل افراد آمریکایی بوده، مسدود شده است و باید به OFAC گزارش شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما