زمان واگذاری سهام مدیریتی سرخابی‌ها/ گزینش مشتریان قبل از مزایده !

رییس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: به‌زودی سهام مدیریتی باشگاه استقلال و پرسپولیس عرضه می‌شود که پیش از مزایده با متقاضیان شرکت در مزایده مذاکره خواهد شد.

زمان واگذاری سهام مدیریتی سرخابی‌ها/  گزینش مشتریان قبل از مزایده !

 

حسین قربان زاده به آخرین وضعیت سهام سرخابی‌ها در فرابورس اشاره کرد و افزود: به‌زودی سهام مدیریتی این دو باشگاه عرضه می‌شود که پیش از مزایده با متقاضیان شرکت در مزایده، گفت‌وگو و مذاکره خواهد شد.

وی گفت: لذا فرصتی برای این مذاکره و پذیرش تقاضاها تعیین شده که پایان مهلت آن چهاردهم دی‌ماه است.

قربان زاده اظهار داشت: هفته آینده موضوع واگذاری سهام مدیریتی این دو باشگاه در هیات عالی واگذاری موردبحث قرار می‌گیرد که در صورت تصویب شرایط و قیمت، بلافاصله مزایده برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، مساله خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قصه‌ای قدیمی و پرماجرا است که در اردیبهشت ۱۳۸۸ و در جهت اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی کلید خورد، اما نهایی شدن این واگذاری در دولت‌های مختلف به باد فراموشی سپرده شد و هیچ‌گاه اقدام جدی برای نهایی شدن آن در دستور کار مسوولان قرار نگرفت.

با آغاز به کار دولت سیزدهم، تصمیم‌گیری و انجام برخی از اقدامات برای واگذاری هر چه سریع‌تر سرخابی‌ها موردتوجه وزرا و سازمان خصوصی‌سازی بود و درنهایت با برگزاری جلسات هفتگی گره کور واگذاری سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با تلاش گسترده مسوولان حاضر در دولت سیزدهم بازگشایی و پرونده واگذاری آن در سال ۱۴۰۰ بسته شد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما