خط و نشان ایلان ماسک برای ربات‌ها و کلاهبرداران رمزارز

ایلان ماسک سپس توضیح داد که کلاهبرداران ممکن است روش‌های دیگری را برای دور زدن آدرس ip استفاده کنند، اما به محض آنکه ظاهر شوند حذف خواهند شد.

خط و نشان ایلان ماسک برای ربات‌ها و کلاهبرداران رمزارز

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100- به نظر می رسد که آخرین حمله ایلان ماسک در جنگ علیه ربات های اسپم کریپتو در توییتر تأثیر واقعی گذاشته است؛ به طوری که جامعه کریپتو از کاهش شدید تعداد ربات هایی گزارش داده است.

مدیرعامل توئیتر و ثروتمندترین فرد جهان روز یکشنبه در پیامی توئیتری گفت: ربات‌ها فردا در شگفتی فرو می‌رود. آدرس‌هایی که به عنوان بازیگران بد شناخته می‌شوند حفظ خواهند شد. ایلان ماسک سپس توضیح داد که کلاهبرداران ممکن است روش‌های دیگری را برای دور زدن آدرس ip استفاده کنند، اما به محض آنکه ظاهر شوند حذف خواهند شد.

ایلان ماسک همچنین می‌گوید با کلید زدن این پروژه یک پست آزمایشی گذاشته و به جای پاسخ از ربات‌ها، پیام‌هایی واقعی مشاهده کرده است. گفتنی است سایر پلتفورم‌ها و تحلیل‌گران رمز ارز نیز چنین کاری را امتحان کرده که تایید کرده‌اند که میزان فعالیت‌های ربات‌ها بسیار کاهش یافته است.

در این رابطه ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم گفته که هر چند عملکرد توئیتر اخیراً بسیار بهتر شده، اما نمی‌تواند بگوید که این مساله یعنی کاهش تعداد ربات‌ها ناشی از اقدام ایلان ماسک است یا خیر؟ برخی گزارش داده‌اند که پاسخ‌های ربات هنوز در پست‌ها نشان داده می‌شوند، اما خیلی سریع توسط پلتفرم حذف می‌شوند.

هرزنامه‌ها و ربات‌های کلاهبرداری توییتر یک آفت در این پلتفرم بوده‌اند و ماسک پس از به دست گرفتن سکان هدایت توییتر در ماه اکتبر به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی خود در توییتر چنین موضوعی را در دستور کار قرار داد. ماسک در آخرین پست خود همچنین اشاره کرد که این پلتفرم قصد دارد در آینده اقدام قانونی علیه کلاهبرداران در توییتر انجام دهد، اگرچه جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

آنها روش‌های دیگری را امتحان خواهند کرد، اما به محض اینکه ظاهر شدند، آنها را خاموش می‌کنیم. توییتر همچنین به دنبال محاکمه کلاهبرداران در هر نقطه از کره زمین خواهد بود.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما