یک فاجعه غیرقابل باور در انگلیس/ این زنها را مال همه می دانند!

جنایت علیه زنان در همه جای دنیا رواج دارد.

یک فاجعه غیرقابل باور در انگلیس/ این زنها را مال همه می دانند!

به گزارش اقتصاد100، بی بی سی در گزارشی متفاوت به یک مشکل گفته نشده زنان و جنایتی علیه آنان پرداخته است. 

در این گزارش آمده است: شرم و درد - تنها دو کلمه از میان کلماتی است که زنان برای توصیف تجربه خود از داشتن پستان‌های بزرگ به کار می‌برند.

جکی آدجی، معتقد است که داشتن پستان‌های بزرگ‌تر جدی گرفته نشده و در بریتانیا به چشم «خنده‌دار و احمقانه» به آن دیده می‌شود.

جکی در این مورد گفت:«فکر نمی‌کنم کسی درک کند که چقدر این مسئله از نظر ذهنی سنگین است».

او افزود: آن زنان احساس شرمندگی می‌کنند، چون بسیاری از مردم انگار نسبت به آنها احساس مالکیت می‌کنند و آن را به عنوان دارایی عمومی می‌بینند.

جکی می‌گوید به خطار همین گهگاهی باعث شده بود که بخواهد از دید عموم پنهان شود.

او به بی‌بی‌سی نیوزبیت در این مورد گفت: از حدود ۱۱ سالگی به من به شدت از دید جنسی نگاه می‌کردند. تجربه‌های زیادی از این دست در مسیر مدرسه را به یاد دارم. وقتی مردان جوان از کنارم رد می‌شدند و با دیدن من لب‌هایشان را می‌لیسیدند.

او در ادامه افزود: تجربه حضور در جلسات کاری را داشته‌ام که در آن برخی از همکاران به شما خیره شده و باعث می‌شوند حس کنید یک ابزار جنسی هستید.

جکی در عین حال تجربه فشارهای فرهنگی را نیز داشته است. او در یک خانواده مذهبی، جایی که همه از زنان توقع حجب و حیا را دارند، بزرگ شده است.

او می‌گوید: «دوست داشتم باکلاس باشم و در کنارش به‌عنوان یک زن سیاه‌پوست، همیشه می‌خواستم به مثبت‌ترین حالت ممکن برخورد کنم. ولی اغلب احساس می‌کردم که پستان‌هایم به عنوان چیز مثبتی دیده نمی‌شوند.»

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما