آتش سوزی دو لنج در اسکله بهمن قشم+فیلم

آتش سوزی دو لنج در اسکله بهمن قشم با سوختن کامل شناورها و بارهای داخل آنان حوالی ساعت 18 امروز پایان یافت.

آتش سوزی دو لنج در اسکله بهمن قشم+فیلم

به گزارش  اقتصاد100 به نقل از فارس، آتش سوزی دو لنج در بندر بهمن جزیره قشم که از ساعات اولیه صبح امروز آغاز شده بود، پس از ساعت ها تلاش نهایتا در حوالی ساعت 18 پایان یافت.

دو لنج به همراه بارهایشان به طور کامل در آتش سوختند.

مختار گرشاسبی سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم هم در این زمینه گفت: این شناورها حامل بار از مبدا دوبی امارات متحده عربی به مقصد قشم بودند که به دلایل نامعلوم صبح امروز (جمعه 8 اردیبهشت ماه) دچار آتش‌سوزی گردیدند. 

 

 

وی ادامه داد: در نخستین دقایق بروز این حادثه نیروهای آتش‌نشانی عملیات اطفا حریق را انجام دادند و با حضور میدانی و دستور ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، بررسی علل و برآورد میزان خسارت این آتش‌سوزی در دستور کار قرار دارد. 

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: لنج‌های حادثه دیده در نوبت تخلیه در اسکله بندر بهمن قشم بودند و لنج و کالاهای وارداتی، کاملا در اختیار مالک شناور بوده است. 

به گفته گرشاسبی؛ از آنجا که فرآیند تخلیه بارهای وارداتی لنج‌های حادثه دیده شروع نشده بود و کالایی تحویل انبار شرکت توسعه بنادر و فرودگاهی نگردیده و قبض انبار برای آن صادر نشده، شناسایی نوع و حجم کالای ورودی و برآورد میزان خسارت آن زمان‌بر خواهد بود. 

وی خاطرنشان کرد: صاحبان شناورهای حمل کالا طبق کنوانسیون‌های حمل و نقل بین‌المللی باید شناور و کالای خود را بیمه کنند، لذا مالکین این شناورها  در صورت داشتن بیمه جهت جبران خسارت می‌توانند پس از برآورد خسارت، از بیمه مربوطه تامین خسارت کنند. 

پایان پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما