از یکم تا چهارم آذرماه انجام می شود:

برگزاری نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته در اصفهان

اقتصاد 100 - هجدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته از یکم تا چهارم آذرماه 1402 در اصفهان برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته در اصفهان

هجدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته با حضور بیش از 130 شرکت از استان‌های تهران، اصفهان، البرز، قم، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، اراک، لرستان و اردبیل و همچنین نمایندگان شرکت‌های خارجی از کشورهای ترکیه، پرتغال، کره‌جنوبی و پاویون کشورهای چین و ایتالیا برگزار می شود.

این نمایشگاه در حالی برگزار می شود که طیف وسیعی از فعالین مرتبط با صنعت سنگ در آن مشارکت کرده و معدن داران با ارائه سنگ های کوپ، کارخانجات سنگ های ساختمانی، ماشین آلات استخراج، ماشین آلات فرآوری سنگ، ابزار و تجهیزات تخصصی معادن و کارخانجات سنگ به ارائه خدمات و دستاوردهای خود می پردازند.

76a3b92d-e7c5-4bd5-83bc-26a4265a0f10

شرکت «رستاک پادویژن» به عنوان مجری این نمایشگاه، قرارداد همکاری را با شرکت «سنگ‌یاب» منعقد کرده است که در قالب آن، نمایشگاه هجدهم رویکرد متفاوت‌تری نسبت به دوره‌های پیشین دارد. برگزاری دوره‌های آموزشی، رویدادهای معماری با حضور معماران و سازندگان استان اصفهان بخشی از اهدافی است که این تفاهم‌نامه همکاری دنبال می‌کند و امید می‌رود که به هم‌افزایی بیشتر فعالین صنایع وابسته به سنگ منجر شود.

بازدید شخصیت‌های شناخته شده و مسئولین تراز اول استانی و کشوری فرصت دیگری است که مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه می‌توانند در قالب آن به طرح چالش‌ها و انتظارات خود بپردازند و به عنوان بخشی از فرایندهای سیاست‌گذاری در این حوزه نقش‌آفرینی کنند.

«هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن، ماشین‌آلات و صنایع وابسته» از یکم لغایت چهارم آذرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن دشت برگزار می شود و همه روزه از ساعت 11 الی 19 پذیرای بازدیدکنندگان است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما