سفر زیارتی مشهد مقدس برای همسران شهدای هلدینگ پتروپالایش اصفهان برگزار شد

اقتصاد 100- سفر زیارتی مشهد مقدس برای همسران شهدای هلدینگ پتروپالایش اصفهان به همت اداره روابط کار، مددکاری اجتماعی و امور ایثارگران این هلدینگ برگزار شد.

سفر زیارتی مشهد مقدس برای همسران شهدای هلدینگ پتروپالایش اصفهان برگزار شد

به گزارش گروه ویترین؛ معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت و سرپرست روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به برگزاری سفر همسران شهدای این هلدینگ در مشهد مقدس اظهار داشت: این امر با تاکید دکتر محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ در راستای تکریم هر چه با شکوه تر خانواده معظم شهدا قرار گرفته است.

تکریم خانواده شهدا را یکی از اولویت‌های سیاستگذاری‌ها در این هلدینگ اعلام کرد و افزود: مدیرعامل و هیئت مدیره همواره بر این امر تاکید داشته و به بهانه‌های مختلف در مناسبت‌های ملی و مذهبی تکریم خانواده شهدا را در دستور کار داشته‌اند.

وی تصریح کرد: هلدینگ پتروپالایش اصفهان تاکنون ۱۵ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و امروز نیز در جبهه اقتصادی تمام تلاش خود را برای تامین نیاز مردم کشور در حوزه فرآورده‌های نفتی به کار گرفته است.

ده بیدیان اضافه کرد: ادامه دادن راه شهدا عامل موفقیت ما در هلدینگ پتروپالایش اصفهان است و امروز کارکنان ما با ایثار و از خودگذشتگی به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کنند تا وقفه ای در تامین نیاز مردم ایجاد نشود.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما