جایزه ویژه برای مسافران معترض یک پرواز؛ بلیت رایگان مشهد

سخنگوی ایران‌ایر با اشاره به تاخیر چند ساعته در مسیر نجف به تهران گفت: با دستور مدیرعامل ایران‌ایر مقرر شد به همه مسافران، بلیت رفت و برگشت در مسیر مشهد مقدس اعطا شود.

جایزه ویژه برای مسافران معترض یک پرواز؛ بلیت رایگان مشهد

به گزارش اقتصاد100، حسام قربانعلی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تاخیر پرواز نجف- تهران به شماره ۵۳۱۸ توضیح داد: بامداد امروز و با دستور مدیر عامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، جلسه اضطراری درباره تاخیر در مسیر نجف به تهران برگزار شد و همه معاونت‌ها و اداره‌های درگیر در انجام این عملیات نسبت به پیشامد مذکور پاسخگو بودند.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که همه مسافران این پرواز ولی‌نعمتان و زائران عتبات عالیات هستند، با دستور مدیر عامل ایران‌ایر مقرر شد به همه مسافران بلیت رفت و برگشت در مسیر مشهد مقدس اعطا شود.

سخنگوی هواپیمایی هما ادامه داد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با عذرخواهی بابت این پیشامد، خود را مکلف به پاسخگویی به درخواست همه مسافران می‌داند و امیدواریم با پیگیری‌های بیشتر و مجدانه از بروز پیشامدهای این‌چنینی جلوگیری کنیم، هرچند برخی تاخیرها غیرقابل پیش‌بینی است. ما به‌دنبال جلب رضایت حداکثری آحاد ملت در پروازها هستیم و امیدواریم بتوانیم با بالاترین ضریب ایمنی و ارایه بهترین خدمات پاسخگوی مسافران در تمام نقاط کشور باشیم.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما