رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در جلسه با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

محدودیت نباید موجب توقف شود

اقتصاد 100- در دیدار مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تاکید شد به دلیل محدودیت در آب، هوا و نیروی انسانی نباید توسعه صنایع را متوقف کرد.

محدودیت نباید موجب توقف شود

به گزارش گروه ویترین؛  امیر کشانی رئیس پارلمان بخش خصوصی اصفهان با تاکید بر ضرورت ایجاد سازو کار ارتقاء صنایع موجود استان، گفت: لازم است فضا و امکانات هایتک شدن صنایع کنونی استان فراهم شود.
وی افزود: به دلیل وجود محدودیت‌ها نمی توان متوقف شد و لازم است محدودیت‌ها در حوزه‌های  آب، هوا و نیروی انسانی از طریق تکنولوژی رفع شود.
رئیس دوره دهم اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه در ده سال آینده، با سونامی نیروی انسانی در حوزه صنعت مواجه خواهیم شد گفت: از هم اکنون در راستای توانمندسازی دانشجویان و تربیت نیروی انسانی کارآمد به ویژه در حوزه صنعت باید اقدام کرد.
وی در پایان سخنان خود بر ضرورت توسعه صنایع صادرات محور تاکید و تصریح کرد: حمایت از صنایع هایتک و صنایع دارای ارزش افزوده بالا باید در دستورکار کلیه دستگاه‌های استان قرار گیرد.
کشانی ابراز امیدواری نمود تعامل اتاق بازرگانی و شرکت شهرک‌ها منجر به رشد جامعه صنعتی کشور شود.
 رسول سواری مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز با بیان اینکه راه‌اندازی سه شهرک تخصصی پوشاک، شهرک فراوری مواد معدنی و شهرک شهید حجازی در دستور کار قرار گرفته است تصریح کرد: ایجاد شهرک‌های تخصصی در استان در تجمیع فعالیت‌های تخصصی هر حوزه و ایجاد برند بسیار مهم می باشد.
وی همچنین بر ضرورت ایجاد شهرک بزرگ صنعتی در اصفهان تاکید کرد.
 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره اینکه طلا و سکه در هفته آینده چه قیمت‌هایی را تجربه…

اخبار سلامت

سینما در سینما