محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ از سوی مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

اقتصاد100- مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در بیانیه‌ای حمله تروریستی شب گذشته در حرم شاهچراغ که به شهادت و مجروج شدن جمعی از هموطنانمان انجامید را محکوم کرد.

محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ از سوی مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

به گزارش گروه ویترین؛ دکتر محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در بیانیه‌ای حمله تروریستی شب گذشته در حرم شاهچراغ که به شهادت و مجروج شدن جمعی از هموطنانمان انجامید را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسمه تعالی

ضایعه اندوه بار و تأسف برانگیز شهادت یکی از خادمان و مجروح شدن جمعی از هموطنان و زائران عزیز، بی دفاع و بی گناه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) موجب تأثر و تألم خاطر هر انسان آزاده و شریفی است.

این جنایت هولناک که ساخته و پرداخته استکبارجهانی و حامیان و نوکران کوردل و جنایتکار آنان به ویژه داعش است، بار دیگر ماهیت ضد انسانی آنان را درقتل عام مردان، زنان و کودکان بی گناه آشکار ساخت و موجب داغدار شدن ایران عزیز شد.

هلدینگ پتروپالایش اصفهان با ابراز تأسف از این حادثه ناگوار و اعلام انزجار و محکومیت شدید عاملان این جنایت، شهادت یکی از هموطنان عزیزمان را محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و خانواده عزیز این شهید تسلیت می گوید.

تروریسم در همه اشکال و مظاهر آن غیرقابل قبول است، قطعا انتقام عاجل از آمران و عاملان این حادثه تروریستی خواسته به حق مردم شریف ایران و خانواده داغدیده ای است که عزیز خود را از دست داده و خون پاک ایشان به ناحق بر زمین ریخته شده است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما