سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از سازمان انرژی اتمی بازدید می‌کنند

اقتصاد 100- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای این کمیسیون از سازمان انرژی اتمی خبر داد.

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از سازمان انرژی اتمی بازدید می‌کنند

 به گزارش گروه ویترین؛ ابوالفضل عمویی از بازدید روز یکشنبه (۱۵ مردادماه) اعضای این کمیسیون از سازمان انرژی اتمی خبر داد و گفت:‌ پس از بازدید از سازمان انرژی اتمی و دیدار با مسوولان سازمان، در نشستی با حضور اعضای کمیسیون، برخی از مسائل این حوزه بحث و بررسی می‌شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: همچنین روز دوشنبه (۱۶ مردادماه) بررسی لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: بررسی طرح نحوه واردات، تولید و بهره‌برداری از پرنده‌های هدایت پذیر با کاربرد غیرنظامی با حضور مسئولان دستگاه‌های ذیربط نیز قرار است روز دوشنبه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بررسی شود.

به گزارش ایرنا، پیش از این اعضای کمیسیون انرژی و بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اوایل مردادماه از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور و خدمات و دستاوردهای دانشمندان و تلاشگران این صنعت بازدید کرده بودند.

غرفه‌های توسعه کاربرد پرتوها در زندگی، توسعه کاربردهای فناوری پلاسما، تجهیزات ابزار دقیق هسته‌ای و چشمه‌های صنعتی، تولید و توسعه رادیوداروها و کیت‌های رادیودارویی، مرکز تولید و توسعه رادیوداروهای ایران، زیست فناوری ایزوتوپی، کیت‌های ایزوتوپی تشخیصی، بومی‌سازی ساخت نیروگاه‌های اتمی، بومی‌سازی برداشت داده‌های ژئوفیزیک هوابرد و اقتصاد معدن در نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای از جمله بخش‌های این نمایشگاه بود که مورد بازدید نمایندگان قرار گرفت.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما