عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

پاسکاری غلط دولتی ها با مطالبات مردم / چه برسر مردم آمد

اقتصاد 100-عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وضعیت معیشت وشرایط اقتصادی مردم مناسب نیست و باید بپذیریم که دولت در این زمینه برنامه مشخصی ندارد.

پاسکاری غلط دولتی ها با مطالبات مردم / چه برسر مردم آمد

شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی  افزود: بخشی از مشکلات کشور بحث مدیریتی ،بخش دیگر تحریم ها و دشمنی با مردم ایران است،البته باید قبول کنیم دولت برای حل موضوع ،برنامه مشخصی ندارد و ما به عنوان نمایندگان مجلس از عملکرد دولت دراقتصاد ومعیشت گلایه مند هستیم.

وی با بیان اینکه مجلس با رای به تشکیل وزارت بازرگانی تلاش کرده بخش معیشتی مردم را پاسخگو کند تاکید کرد: در پاسخ به شرایط اقتصادی کشورهرکسی توپ را در زمین دیگری می انداخت  لذا مجلس با رای به تشکیل وزارت بازرگانی امیدوار است کسی پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی با اظهار امیدواری از تغییرات مدیریتی در دولت تصریح کرد:بنده به عنوان نماینده مجلس خدمت رئیس جمهور رسیدم ومشکلات معیشتی مردم را شفاف، صریح و دوستانه مطرح کردم درادامه خدمت وزیر کشور نیز رفتم و نه تنها وضعیت معیشت مردم کشور بلکه حاشیه جنوبی شهر کرمان که متاسفانه در موقعیت بدی هستند را گوشزد کردم.

وی در پاسخ به اینکه آیا تغییرات مدیریتی در وزارتخانه ها می تواند مشکل گشا باشد گفت: قطعا تاثیر گذار است البته هماهنگی تیم اقتصادی بی تاثیر نیست و اگر یک وزیر توانمند در مصدر کار قرار گیرد می تواند شرایط را متحول کند .

حسن پور درخصوص تغییر وزیر کشاورزی و حل نشدن بحران مرغ در کشور تصریح کرد: وزیر کشاورزی جدید برنامه هایی برای سفره مردم اعلام کرده و طی دیداری که با ایشان داشتیم این نوید را داد که طی یک یا دو ماه  آینده وضعیت سفره مردم تغییر کرده و از شرایطی سختی  که برای اقشار آسیب پذیر ایجاد شده خارج شویم.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما