افشاگری فوتبالی رییس سازمان خصوصی سازی!/ دلیل سقوط سهام استقلال و پرسپولیس چیست؟

اقتصاد100- حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی از افت سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.

افشاگری فوتبالی رییس سازمان خصوصی سازی!/ دلیل سقوط سهام استقلال و پرسپولیس چیست؟

به گزارش ویترین؛ رئیس سازمان خصوصی سازی شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اقدام به افشاگری علیه باشگاه استقلال کرد و گفت: در باشگاه استقلال قراردادها شخصی سازی شده و در این زمینه هیچ گونه اطلاعاتی به صورت رسمی ثبت و ضبط نمی شوند.

قربان زاده در بخشی از صحبت هایش به افت سهام  باشگاه استقلال و  باشگاه پرسپولیس  در بورس اشاره کرد و افزود: مردم 10 درصد از سهام سرخابی ها را خریداری کردند که این سهام 359 میلیارد تومان متعلق به استقلال و 350 میلیارد تومان متعلق به پرسپولیس است.وی درباره علت افت سهام این دو باشگاه توضیح داد: متغیرهای زیادی در این باره تاثیر دارد. از رشد تورم و میزان عرضه و تقاضا گرفته تا اتفاقات داخلی دو باشگاه و مسائل بین الملل.

رئیس سازمان خصوصی سازی درباره بی پولی سرخابی ها دست به شفاف سازی زد و گفت: درباره بی پولی استقلال و پرسپولیس به مردم آدرس غلط می دهند. به هواداران می گویند پول نیست اما این پول کلی تبلیغ تلویزیونی است که قبل و بعد برنامه‌ها و مسابقات فوتبال پخش می‌شود اما در جیب سرخابی ها نمی رود. صداوسیما این اتفاق را طوری مدیریت می‌کند که یک ریال به باشگاه‌ها نرسد و از طرفی از تبلیغ روی پیراهنش هم که پولی نمی‌گیرند؛ پس این باشگاه‌ها از کجا باید بیاورند که خرج کنند؟

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما