بازدید مدیران جهاد کشاورزی از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر

اقتصاد100- محمدصادق توسلی زاده مشاور وزیر و مدیرکل دفتر توسعه پایدار و امور فناوری وزارت جهاد کشاورزی و علی‌اکبر غیرتی عضو هیات مدیره و سرپرست جهاد تحقیقات این وزارتخانه از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر بازدید و با توانمندی‌های این مجموعه در حوزه سلامت و امنیت غذایی آشنا شدند.

بازدید مدیران جهاد کشاورزی از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر

به گزارش گروه ویترین؛ علی‌اکبر غیرتی رئیس موسسه جهاد تحقیقات وزارت جهاد کشاورزی، فعالیت‌های صورت گرفته توسط مجموعه آمپر را با ارزش دانست و با بیان برنامه‌های پیش روی این موسسه بر تعریف پروژه‌های مشترک با این کارخانه نوآوری در زمینه بهره‌گیری از فناوری و نوآوری و تجاری‌سازی در حوزه جهاد کشاورزی تاکید کرد.

محمدصادق توسلی زاده رئیس مرکز فناوری وزارت جهاد نیز بهره‌گیری از توانمندی کارخانه‌های نوآوری بخش خصوصی و ورود به عرصه امنیت غذایی را از اولویت‌های دولت دانست و بر همکاری وزارت جهاد کشاورزی با آمپر تأکید کرد.

در این بازدید، پرویز کرمی مدیرعامل آمپر  ضمن اشاره به دستاوردها و توانمندی‌های این مجموعه، از ورود یکی از استارت‌‌آپ‌های مستقر در این کارخانه، یعنی شتاب‌دهنده‌ آمپرلایف به اکوسیستم سلامت و امنیت غذایی خبر داد و زمینه‌‌های همکاری‌ مشترک با نهادهای مرتبط با وزارت جهاد کشاورزی، به‌ویژه در حوزه امنیت غذایی و خوراک دام و گیاهان دارویی را تشریح کرد.

در ادامه نجمه میر‌رضایی مدیر شتاب‌دهنده آمپر لایف حوزه‌های فعالیت این شتاب‌دهنده شامل سلامت و درمان، تندرستی، بهبود سبک زندگی، امنیت غذایی و توسعه پایدار را تشریح و فعالیت‌ها و استارتاپ‌های این حوزه در خصوص خوراک دام،کیت تشخیص دامی افلاتوکسین و کیت تشخیص سرطان پستان بانوان را معرفی کرد. وی همچنین به پروژه‌های همکاری در زمینه گیاهان دارویی اشاره کرد.

2

3

5

6

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما