دسترسی سریع به محصولات عالیس با فروش آنلاین

اقتصاد100- قائم مقام هلدینگ عالیس گفت: برای اینکه محصولات عالیس به سهولت و در هر زمان ممکن به دست مشتری برسد تکمیل زیرساخت‌های فروش آنلاین در دستور کار این مجموعه تولیدی قرار گرفته است.

دسترسی سریع به محصولات عالیس با فروش آنلاین

به گزارش گروه ویترین؛ محمد تقی فیاض در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار روابط عمومی هلدینگ عالیس اظهار کرد: بخش فروش باید با توجه به شرایط زمان و مکان به روز رسانی شود؛ امروز روش‌های فروش تخصصی سیستمی و حرفه‌ای جایگزین روش‌های سنتی و نیمه سنتی شده و باید به این نکته توجه داشت که سیستم‌سازی فروش و فضای کسب و کار همواره یکی از خط مشی‌های اصلی گروه تولیدی عالیس بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: ما از ابتدا به سیستم‌سازی فضای کسب و کار و ارتباط سیستمی بین مردم و مصرف کنندگان تأکید داشته‌ایم و برای بهبود این فضا یکی از موضوعات در دستور کار توسعه باشگاه مشتریان است.

قائم مقام هلدینگ عالیس افزود: اعتقاد بر این است که توسعه باشگاه مشتریان در وضعیت کنونی که شرکت وارد بورس شده و متعلق به همه مردم است می‌تواند در ارتباط بین برند و مشتری مؤثر باشد.

فیاض با اشاره به اقداماتی که برای توسعه بیشتر برند و افزایش فروش در دستور کار است، خاطرنشان کرد: یکی از این اقدامات توسعه تولید محصولات جدید است و این توسعه سبب ایجاد پیوند محکمتری بین برند و مرم می‌شود.

وی با بیان اینکه فروش آنلاین نیز در دستور کار هلدینگ عالیس قرار گرفته است، تصریح کرد: فروش آنلاینی که در این شرکت مورد نظر است با حالت عادی تفاوت دارد تصمیم ما بر این است که به نوعی سامانه‌های خود را مدیریت کنیم که تمام مشتریان در هر لحظه به محصولات عالیس دسترسی داشته باشند.

قائم مقام هلدینگ عالیس تعداد مشتریان شرکت عالیس را 200 هزار نفر اعلام کرد و افزود: برنامه‌ریزی فروش مویرگی ما به گونه‌ای است که اگر در یک روستای دورافتاده و در زیرپله یک منزل، یک سوپر محصولات ما را به فروش بگذارد در واقع عامل شرکت عالیس در نظر گرفته می‌شود و این تعداد از عوامل فروش تمام طبقات اجتماعی و لایه‌های مختلف را تحت پوشش قرار می‌دهند.

فیاض بیان کرد: سسیتم فروش مویرگی ما به قدری دقیق است که ما برنامه‌ریزی داریم که در هر ساعتی در چه مکانی کدام فروشنده قرار داشته باشد و نظم ویزیتورها برای سرکشی به واحدها و جمع آوری سفارشات بسیار عالی است.

وی با اشاره به اینکه در کل کشور 14 سکو و شعبه فروش محصولات عالیس وجود دارد، خاطرنشان کرد: همچنین درکنار این تعداد سکو برای پوشش یکپارچه 125 نماینده فعال داریم؛ به عبارتی ما حتی در شهرهای کوچک نیز نمایندگانی داریم که دسترسی مردم به محصولات خود را ساده کنیم.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما