با حضور کیانوش گودرزی رئیس اتحادیه؛

برگزاری دوره جدید کلاسهای آموزشی اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران

اقتصاد 100- دوره جدید کلاسهای آموزشی متقاضیان پروانه کسب روز یکشنبه مورخ 28 خردادماه 1402 در سالن کنفرانس اتحادیه آغاز شد .این دوره از کلاسها با حضور کیانوش گودرزی رئیس و سمانه محرمی نمین نائب رئیس اول برگزار شد .

برگزاری دوره جدید کلاسهای آموزشی اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران

 به گزارش گروه ویترین؛ گودرزی ضمن عرض خیرمقدم ، ورود ایشان را به خانواده بزرگ املاک تبریک گفته و برایشان آرزوی موفقیت نمود .

وی در این جلسه به مواردی از قانون نظام صنفی اشاره و در این خصوص متذکر شدند: تعدادی از همکارانمان که بخاطر نوشتن یک قرارداد اشتباه در زندان هستند. باید حتما دوره های آموزشی و دوره های  قراردادنویسی را بگذرانید چرا که لازمه گرفتن پروانه کسب همین دوره های آموزشی است .

گودرزی ادامه داد: آموزش بسیارحائز اهمیت است چون بواسطه همین آموزشهاست که شما بعنوان یک کارشناس می توانید در جامعه حضور پیدا کنید . خوشبختانه در جلسه ای که با معاونین و مشاوران وزارت راه و شهرسازی  و وزارت اقتصاد برگزارشده در پی رفع مشکلات اتحادیه از جمله رعایت حدودصنفی ، متراژ و .... هستیم .

 وی افزود: بالابردن ضرایب امنیتی صنف درخصوص ثبت قرارداد و توکن و نرخ کمیسیون نیز در حال پیگیری است .  

گودرزی در ادامه گفت: ما در جلسات گفتیم که مشاوران املاک باعث گرانی و بالابردن قیمت ها نیستند اما هجمه همیشه برعلیه مشاوران املاک وجود دارد ، ما باید سعی کنیم این هجمه را کاهش دهیم . گرفتن بیعانه خلاف قانون است پس به این موضوع دقت داشته باشید ، اولین شکایت  6 ماه پلمپ واحدصنفی را به دنبال خواهد داشت .حتما نرخنامه های مصوب را در واحدصنفی خود نصب کنید . عدم نصب نرخنامه از سوی سازمان تعزیرات مشمول جریمه خواهد بود . نصب آخرین نرخنامه ابلاغی ، ارائه فاکتور ( رسیدحق الزحمه )،  ارائه کدرهگیری و اخذحق الزحمه به میزان تعرفه ابلاغی دیگر موارد قانونی بود که گودرزی به آنها اشاره نمود .

رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران در پایان گفت: از شما میخواهم به آموزش توجه کنید و قدر بدانید  . خوشحالم در جمع شما هستم . امیدوارم زندگی تان همیشه سرشار از محبت و کسب روزی تان بر وفق مراد باشد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما