کوروش گوهربین پیشکسوت صنف طلا و جواهر:

آینده خوبی در انتظار صنعت طلا و جواهر کشور است

اقتصاد 100- یکی از پیشکسوتان بازار طلا و جواهر با اشاره به رشد صنعت طلا و جواهر کشورمان و توجه طلاسازان داخلی به علم وتکنیک، ابراز امیدواری کرد که این صنعت در سالهای آینده در جایگاه مطلوبی قرار گیرد.

  به گزارش گروه ویترین ؛ کوروش گوهربین  ضمن بیان جایگاه بالای هنر و هنرمندان ایرانی در صنعت طلا و جواهر گفت: آنچه امروز در این صنف می بینیم جوانانی تحصیلکرده و فهمیده ای است که با تکیه بر تکنیک و تکنولوژی روز دنیا بر فن طلا و جواهرسازی مسلط بوده و مسلماً رشد صنعت طلا و جواهر کشورمان را فراهم خواهند نمود.

وی ابزارآلات و ماشینهای به روز را در رشد صنعت طلا و جواهر کشورمان بسیار مهم دانست و تصریح کرد: دستگاههای پیشرفته ای که همکنون در کشورمان موجود می باشد، رشد سطح کیفی محصولات طلا و جواهر کشور را به دنبال خواهد داشت و این امر کمک می کند تا در کنار تخصص زرگران و تولیدکنندگان ما این صنعت روز به روز رشد کرده و بهتر گردد.

این فعال صنعت طلا و جواهر، پیشکسوتان این صنف را ذخایر بزرگی برای صنعت طلا و جواهر کشور معرفی کرد و افزود: انتقال تجربیات از قدیمی ترهای این صنف می تواند عامل مهمی برای رشد و پیشرفت صنعت طلا و جواهر کشور بخصوص برای جوانان باشد.

گوهربین ادامه داد: آن تجربه ای را که پیشکسوتان دارند نتیجه سالها تلاش، کار و فعالیت ایشان است و اگر جوانان آن را بکار گیرند حتماً موفق خواهند شد.

وی برگزاری نمایشگاهها و همایشهای مربوط به صنعت طلا و جواهر را در رشد و ارتقاء آن مهم دانست و در گفتگو با سایت طلا خاطرنشان کرد: در این گردهمایی ها جوانان و فعالان این عرصه حضور یافته و ضمن تبادل تجربیات خود به یکدیگر باعث پیشرفت سطح این صنعت خواهند شد.

گوهربین در خاتمه از همه تولیدکنندگان و فعالان صنعت طلا و جواهر کشور تقدیر و تشکر کرد که با همه مشکلات موجود، درپی بالابردن جایگاه این صنف و صنعت می باشند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما