شرکت داروسازی ابوریحان «دانش‌بنیان» شد

اقتصاد 100- مدیرعامل شرکت داروسازی ابوریحان گفت: به لطف خدا و تلاش و پیگیری همکاران، موفق شدیم در آستانه‌ی ۶۰سالگی داروسازی ابوریحان تاییدیه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص دانش‌بنیان شدن شرکت داروسازی ابوریحان را دریافت کردیم.

شرکت داروسازی ابوریحان «دانش‌بنیان» شد

 به گزارش گروه ویترین؛ دکتر زهرا قلن‌بر افزود: بی‌شک این توفیق، آغاز مسیری است که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم طی یک برنامه میان مدت، ابوریحان به عنوان یک شرکت داروسازی تحقیقات‌محور و پژوهش‌مبنا شناخته شود و در توسعه‌ی دانش و فن آوری صنعت داروسازی کشور موثر باشد.

به‌همین بهانه، دکتر زهرا قلن‌بر از واحدهای تحقیقات‌وتوسعه و برنامه‌ریزی‌استراتژیک شرکت تقدیر کرد.

این‌درحالیست که داروسازی ابوریحان چندروز پیش هم میزبان تعدادی از منتخبان و نخبگان ‌نام داروسازی در دانشگاه و صنعت بود تا اتفاقی نو و نوآورانه را در این حوزه‌ی استراتژیک و حیاتی رقم بزنند. جمعی از روسای دانشکده‌های داروسازی، مدیران گروه‌ها، استادان دانشگاه، مدیران عامل شرکت‌های بزرگ داروسازی، سندیکای دارویی و متخصصان که دغدغه‌ی آتیه‌ی این رشته/صنعت مهم را دارند و به‌دنبال پیوند زدن علم و عمل هستند.

رویدادی نو و خلاقانه تعریف و ارائه شد که با موافقت حداکثری حاضران، اجرای آن مصوب، و بنا شد با هدایت و حمایت جمع حاضر و در قالب شورای سیاستگذاری، این اتفاق مانا و موثر، به پیش برود. بنا به کسوت هم دکتر محسن امینی، رئیس خوش‌نام و متواضع و پرطرفدار دانشکده‌ی داروسازی تهران نیز به ریاست این شورا انتخاب شد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما