کشورهای مقصد صادراتی هلدینگ صنایع شیمیایی ایران 3برابر می شود

اقتصاد100- معاون بازرگانی هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در تشریح برنامه‌های این شرکت برای توسعه صادرات محصولات گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تعداد کشورهای هدف صادراتی این هلدینگ طی دو سال از ۶ کشور به حدود ۲۰ کشور افزایش خواهد یافت.این افزایش بر اساس رشد تولید و توسعه سبد محصولات محقق خواهد شد.

کشورهای مقصد صادراتی هلدینگ صنایع شیمیایی ایران 3برابر می شود

به گزارش گروه ویترین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران ، غلامرضا مؤذنی درباره مهمترین برنامه‌های این شرکت برای توسعه بازرگانی در سال جاری اظهار کرد: با توجه به اینکه این شرکت بزرگترین تولیدکننده محصول LAB در خاورمیانه است، تصمیم دارد تعداد بازارهای هدف خود را توسعه دهد.

در کنار آن در تلاشیم تا تنوع محصولات خود را بیشتر کنیم تا بتوانیم سهم قابل توجهی از بازارهای بین‌المللی را به خود اختصاص دهیم.

وی افزود: محصولات این شرکت در داخل کشور بر اساس سهمیه‌های مشخص شده در بورس کالا به فروش می‌رسد. بر اساس هدف‌گذاری‌های جدید، صادرات نیز برای این هلدینگ بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل برنامه‌ریزی خوبی برای توسعه صادرات انجام شده است. معاون بازرگانی هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اصلی در حوزه صادرات، تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر است که در قالب توسعه سبد محصولات نمود می‌یابد.

مؤذنی خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری ما در این حوزه بر دو رکن افزایش ظرفیت تولید و توسعه سبد محصول استوار است. وی گفت: در حال حاضر بازارهای مشخصی برای فروش محصول خود داریم و محصولات مان پیوسته به این بازارها صادر می‌شود. تعداد کشورهای مقصد صادراتی عمده اکنون ۶ کشور است که با افزایش ظرفیت صادراتی و توسعه سبد محصولات این تعداد به حداقل ۲۰ کشور طی دو سال آینده افزایش می یابد. 

معاون بازرگانی هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در پایان خاطرنشان کرد: سعی ما در این هلدینگ این است که برای دسترسی به بازارهای هدف، پایگاه‌های صادراتی مشخصی را به صورت سرمایه‌گذاری یا مشارکتی ایجاد کنیم و از این طریق برنامه توسعه صادراتی خود را پیاده سازی کنیم.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما