نمایش دستاورد دانش بنیان ها در صنایع غذایی/ 63 شرکت فناور آمدند

اقتصاد 100- معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: ۶۳ شرکت دانش بنیان محصولات خود را در رویداد تبادل فناوری در صنعت غذایی به نمایش گذاشته اند.

نمایش دستاورد دانش بنیان ها در صنایع غذایی/ 63 شرکت فناور آمدند

به گزارش گروه ویترین؛ سیاوش ملکی فر در رویداد تبادل فناوری در صنعت غذایی که امروز ۹ خرداد در محل این صندوق برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد فعالیت ۸ هزار و ۵۰۰ شرکت دانش بنیان در استان های مخالف هستیم. فروش این شرکت ها در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۴۳۵ هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه صندوق طی سال های اخیر بیش از ۳۸ هزار میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان خدمات ارائه داده است، گفت: در اولین رویداد تبادل فناوری در صنعت غذایی که در سال ۹۸ برگزار شد، ۱۸۲ تفاهم نامه به ارزش ۴۳۱ میلیارد تومان منعقد شد و تعدادی هم به مرحله قرارداد رسید.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی بیان کرد: در نمایشگاه امروز، ۱۳ نیاز فناورانه از سمت ۴ شرکت بزرگ صنعتی مطرح شده و ۶۳ شرکت دانش بنیان دستاوردهای خود را ارائه می دهند. تا این لحظه ۳ قرارداد به ارزش ۵۵ میلیارد تومان بین صنایع غذایی و شرکت ها منعقد شده و همچنان انعقاد قرار دادها ادامه دارد.

در حاشیه رویداد تبادل فناوری در صنایع غذایی ،  شرکت های دانش بنیان امروز ۹ خرداد در طبقه همکف صندوق نوآوری و شکوفایی دستاوردهای خود را ارائه خواهند کرد.

همچنین، واحدهای صنعتی فعال در صنایع غذایی، نیازهای فناورانه خود را مطرح و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز توانمندی‌های خود را برای رفع این نیازها اعلام خواهند کرد.

یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه توسعه بازار این شرکت‌ها، برگزاری رویدادهای تبادل فناوری است و در این رویدادها هدف به‌هم‌رسانی طرف عرضه به طرف تقاضا است.

رویداد تبادل فناوری صنایع غذایی سی‌وهفتمین رویداد تبادل فناوری است که صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌کند.

منبع : مهر

وبگردی

ارسال نظر

 
.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان ساخت به دلیل رکود شدید و نبود تقاضا از ابتدای سال واحدهای تولیدی و توزیعی دچار…

اخبار سلامت

سینما در سینما