سرمربی سرشناس فوتبال قربانی یک کلاهبردار شد

اقتصاد 100- یک فرد سودجو در تایلند با عکس ژابی آلونسو اقدام به کلاهبرداری کرده است.

سرمربی سرشناس فوتبال قربانی یک کلاهبردار شد

به گزارش گروه اقتصاد ورزش،  پلیس تایلند هشدار داد که یک کلاهبرداری در این کشور با سو استفاده از تصویر ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی لورکوزن در جریان است.

یک فرد در شبکه های اجتماعی با استفاده از تصویر ژابی آلونسو در حال کلاهبرداری است و پلیس تایلند در تلاش است تا این شخص را پیدا کند. پلیس تایلند روز یکشنبه تصویری از صفحه اینستاگرام کلاهبردار و یکی از قربانیانش منتشر کرده است. 

این فرد که تصویری از ژابی آلونسو را برای صفحه پروفایل اینستاگرام خود انتخاب کرده است و به قربانیانش چنین پیامی را به زبان تایلندی می‌فرستد: سلام، من ژابی آلونسو هستم. فصل آینده سرمربی لیورپول خواهم شد اما هنوز کمی پول کم دارم تا بلیت هواپیما بخرم. اگر می‌خواهید از من حمایت کنید، برای من 300 بات (معادل 8.5 دلار) پول بفرستید!

مقامات پلیس تایلند گزارش داده‌اند که شهروندان نباید به پیام های مشکوک توجهی کنند یا به افراد ناشناس پول انتقال بدهند. آنها همچنین در مورد نصب نرم افزارهای مشکوک یا لو دادن اطلاعات و رمز عبور حساب های بانکی به افراد ناشناس هشدار داده‌اند. ژابی در این فصل توانسته لورکوزن را به صدرنشینی بوندسلیگا برساند و شایعاتی در مورد حضورش در لیورپول به عنوان جانشین کلوپ در فصل آینده مطرح شده است.

 انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما