بهترین داور اروپا رباط صلیبی داد !! + عکس

اقتصاد 100 - مصدومیت رباط صلیبی بازیکنان این روزها اتفاقی است که در هر لیگی خبرش به گوش می‌رسد و حالا نوبت به یک داور رسیده است.

بهترین داور اروپا رباط صلیبی داد !! + عکس

در فصلی که به شنیدن اخبار مصدومیت های سنگین بازیکنان عادت کرده‌ایم، خبری عجیب در فوتبال آلمان توجهات را به خود معطوف کرده است؛ فلیکس بریش داور آلمانی سرشناس فوتبال جهان که اکنون به تازگی وارد سن ۴۸ سالگی شد در این هفته از مسابقات بوندسلیگا قضاوت دیدار اشتوتگارت و آینتراخت فرانکفورت را بر عهده داشت ولی در دقیقه ۳۲، ناگهان بریش از احساس درد روی زمین افتاد و دیگر قادر به ادامه قضاوت در این بازی نبود.

اکنون پس از انجام آزمایشات پزشکی لازم دپارتمان داوری فوتبال آلمان اعلام کرد که این داور در اتفاقی نادر دچار پارگی رباط صلیبی شده است.

1960091

او که همواره یکی از بهترین داوران فوتبال جهان بوده و عنوان‌دار قضاوت در لیگ قهرمانان اروپا و بوندسلیگا است، این فصل ۱۱ بازی در فوتبال آلمان و فوتبال یونان قضاوت داشته و سال ۲۰۲۱ از قضاوت در سطح بین المللی خداحافظی کرد ولی با این حال علاقه داشت در یورو ۲۰۲۴ که در زادگاهش برگزار می‌شود، حضور داشته باشد ولی با این مصدومیت فصل برای او به پایان رسیده و بعید است دوباره او را در مستطیل سبز ببینیم.

این حادثه اگر چه برای هر ورزشکاری قریب الوقوع به شمار می‌رود ولی این مصدومیت خبری روشن برای مسئولان فیفا خواهد بود که افزایش بازی‌ها نه تنها سلامت بازیکنان، بلکه وضعیت داوران را هم با مشکل روبرو کرده است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما