طلای ایران را دزدیدند / خیانت به ملی پوشان ایرانی از سوی کنفدراسیون آسیایی

اقتصاد 100 - همه تلاش های ملی پوشان بر باد رفت.

طلای ایران را دزدیدند / خیانت به ملی پوشان ایرانی از سوی کنفدراسیون آسیایی

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، افشین داوری در گفت و گویی، در خصوص اتفاقاتی که برای ملی‌پوشان دوومیدانی در دبی رخ داد اظهار داشت: اول و آخر این موضوع صددرصد به برگزار کننده برمیگردد که عمدا و یا سهوا خطا کرده است. وقتی سه نفر از خط می‌گذرند یعنی تیم از خط گذشته است و نمیدانم این بازی‌ها برای چیست؟

وی افزود: ما یک تیم معرفی کردیم و مسئولان برگزاری از ما استعلام کردند و حالا بهانه های الکی می‌آورند تا طلا را به ایران ندهند. مسئولان گفتند شما دو نفرید و پس از آن اعلام کردند امتیازات هند از شما بیشتر است و می‌خواستند به نوعی ما را حذف کنند.

رییس فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: گفتم یا اعتراض ما را پاسخ می دهید یا از مراجع بالاتر پیگیری می‌کنم. به رییس ، دبیر کل آسیا و حتی مسئول دفتر رییس ایمیل زدم و ول کن ماجرا نیستم. این طلا حق ایران است و نمی‌گذارم حقمان پایمال شود.

داوری درباره اینکه آیا باید در بخش تیمی هم ثبت نام میکردید؟ گفت: من یکی دو روز نیست که در دوومیدانی حضور دارم. اگر اشتباه میکردم انقدر پافشاری نداشتم. مدارک و مستندات را فرستادم و آنها ما را تایید کردند تا به عنوان تیم ایران در مسابقات شرکت کنیم و مطمئنم حق با ما است.

وی در پایان گفت: برای اولین بار دبیر کل دوومیدانی آسیا اس ام اس زده که تیم ایران متشکل سه ورزشکار و یک لیدر را تایید می کنید که ما هم گفتیم بله و مدارک تمام اینها موجود است. واقعا نمیدانم چرا این بلا باید سر ما بیاید؟ بخدا خیلی مشکوک است و من هم تا اخرین نفس پای کار ایستاده ام و نمیگذارم کسی به خودش اجازه دهد تلاش‌های یک کشور و تیم را نادیده بگیرد.

انتهای پیام/

 
 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما