خسروی‌وفا: معدل کار ستاد و نتایج ورزشکاران در هانگژو خوب بود/ برای المپیک پاریس شرایط کاملاً متفاوت است

اقتصاد 100 - نخستین نشست ستاد بازی‌های المپیک پاریس در کمیته ملی المپیک به ریاست محمود خسروی‌وفا برگزار شد.

خسروی‌وفا: معدل کار ستاد و نتایج ورزشکاران در هانگژو خوب بود/ برای المپیک پاریس شرایط کاملاً متفاوت است

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، در جریان نخستین نشست ستاد بازی‌های المپیک پاریس در کمیته ملی المپیک، هر یک از مدعوین ضمن بیان موضوعات مورد پیگیری حوزه کاری خود، به جزئیاتی از امور تدارکات و پشتیبانی، بین‌الملل، مرکز نظارت، سنجش، پزشکی، روانشناسی، بودجه و مالی، فرهنگی، رسانه، بانوان، تشریفات و آکادمی پرداختند.

در پایان، محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: معدل کار ستاد و نتایج ورزشکاران در هانگژو خوب بود. برای المپیک پاریس، شرایط هم در نحوه کار ستاد و هم پیش‌بینی نتایج ورزشکاران کاملاً متفاوت است. فرصت ۸ ماهه تا بازی‌ها هم بسیار محدود است.

وی ادامه داد: حضور در المپیک پاریس یک فرصت برای ورزش کشور است که امیدواریم با اقداماتی که مجموعه کمیته ملی المپیک، فدراسیون‌ها و وزارت ورزش در دستور کار قرار می‌دهیم، بتوانیم حضور شایسته‌ای داشته باشیم.

در این نشست علاوه بر سیدمناف هاشمی (دبیرکل) و مهین فرهادی زاد (نایب رئیس بانوان)، مشاوران و مدیران کمیته ملی المپیک اعم از سید نصراله سجادی، فرهاد صدر، سیدشمس الدین تقوی، فرید فتاحیان، محمود عبدالهی، محمد کاظمی، محسن بیرانوند، حمیدرضا سلامی، سیداحمد بابایی، محمد تابع، اقبال عالی پور، غلامحسین شعبانی و فرهاد طلوع کیان حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما