تحقیر ستاره رئال مادرید توسط بازیکن نیم میلیونی!!+آمار و عکس

اقتصاد 100 - آندری راتیو، مدافع رومانیایی رایووایه‌کانو، دیشب کابوسی برای وینیسیوس در برنابئو بود.

تحقیر ستاره رئال مادرید توسط بازیکن نیم میلیونی!!+آمار و عکس

رئال مادرید و وینیسیوس دیشب برابر رایو شب درخشانی نداشتند. رئال بدون گل در خانه متوقف شد و وینیسیوس نیز هر بار به در بسته زد.

او دیروز یک مدافع مستقیم داشت که برایش تبدیل به کابوس شد. وینی هرچند موفق شد در یکی دو مورد از او عبور کند اما یکی از دشوارترین دوئل های خود در لالیگا را پشت سر گذاشت.

صحبت از آندری راتیو است. این مدافع 25 ساله وقتی 6 سال داشت همراه خانواده به اسپانیا مهاجرت کرد و فوتبالش را نیز از آکادمی ویارئال شروع کرد. او سپس راهی اوئسکا شد و فصل قبل در دسته دوم اسپانیا درخشید و سریع‌ترین بازیکن معرفی شد.

راتیو در تابستان امسال با تنها 500 هزار یورو به رایو پیوست و تا دیشب برای این تیم در لالیگا به میدان نرفته بود. راتیو یک بازی در کوپا دل ری انجام داده بود و یک گل نیز زد اما دیشب برابر رئال او برای اولین بار در لالیگا به میدان رفت و آن هم در چه مسابقه ای! راتیو در برنابئو ماموریت داشت وینیسیوس را مهار کند و نمره قابل قبولی نیز گرفت.

برای مثال در یک صحنه کورس او و وینیسیوس برای تصاحب یک توپ بسیار دیدنی بود و راتیو توانست زودتر از ستاره برزیلی به توپ برسد. وینی اگر به توپ می رسید، موقعیتی عالی برای رئال ایجاد می شد. راتیو در این بازی 20 پاس درست داد (13 بار در فاز دفاعی)، 7 بار توپگیری کرد و در 4 دوئل نیز برنده شد.

وسط

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما