درگیری نکونام و گل‌محمدی؟ برخی‌ برای بزرگ کردن خودشان آتش بیار معرکه شده‌اند !!

اقتصاد 100 - برخی‌ها برای بزرگ کردن خودشان در درگیری لفظی نکونام و گل‌محمدی آتش بیار معرکه شده‌اند.

درگیری نکونام و گل‌محمدی؟ برخی‌ برای بزرگ کردن خودشان آتش بیار معرکه شده‌اند !!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، بهنام ابوالقاسم‌پور درباره درگیری لفظی جواد نکونام و یحیی گل‌محمدی اظهار داشت: هر دو از بزرگان و الگوهای فوتبال ایران هستند، به هر صورت به علت فشاری که هواداران می‌آورند این اتفاقات رخ می‌دهد. شخصاً از هر دو عزیز شناخت دارم و با آن‌ها همبازی بودم. هر دو نفر در زمان بازیگری با اخلاق بودند و از اخلاق همدیگر صحبت می‌کردند. متاسفانه یک سوء تفاهمی ایجاد شده و این دو بزرگوار در رسانه با هم جر و بحث کردند.

وی افزود: من همیشه از نظر الگویی؛ یحیی گل‌محمدی، جواد نکونام و خیلی از سایر عزیزان را برای جوانتر‌ها مثال می‌زنم. در مسابقاتی که در سطح اروپا برگزار می‌شود بعد از بازی مربیان دو تیم یکدیگر را بغل می‌کنند، به هم خسته نباشید می‌گویند و از همدیگر تعریف می‌کنند. به ندرت این کدورت‌ها و دلگیری‌ها پیش می‌آید.

کارشناس فوتبال در ادامه عنوان کرد: گل‌محمدی و نکونام جز شاگردان شاهرخی بودند که هر موقع صحبتی از اخلاق شده، حرف اول‌شان این بوده است که به بزرگتر احترام می‌گذاشتند. ان‌شاءالله اتفاقات خوبی بیفتد و این موضوع تمام شود. اما همیشه این دو باید بدانند در جامعه الگو هستند و اخلاق آن‌ها برای فوتبالیست‌های جوان مثال زدنی است.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد:  ۷-۸ سال پیش در شهرری مدرسه فوتبال داشتم، زمانی که رونالدو مدل موی خودش را تغییر داده بود در بین ۶۰۰-۷۰۰ بازیکن ۱۰ نفر مدل موی خودشان را به شکل موی سر رونالدو درآورده بودند. هواداران فوتبال از درگیری بزرگان فوتبال ناراحت می‌شوند و دوست ندارند چنین اتفاقاتی به وجود بیایید. اما برخی‌ها برای شناخته شدن و بزرگ کردن خودشان آتش بیار معرکه می‌شوند.

ابوالقاسم‌پور در پایان خاطرنشان کرد: مدیران باشگاه هم باید بدانند که نباید در مباحث فنی بین دو بزرگ فوتبال ایران دخالت کند. ما ورزشی‌ها می‌دانیم چطور با همدیگر برخورد کنیم، شاید در ظاهر با هم جر و بحث کنیم، اما مرام ورزشی‌ها به این صورت نیست. در یک جایی محکم پشت هم هستیم و یکدیگر را خوب حمایت می‌کنیم. برای آشتی دادن یحیی و جواد بزرگان زیادی حضور دارند و ان‌شاءالله این کدورت‌ها برطرف شود.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما