حسن یزدانی در نبرد با تیلور نقره داغ شد!

در فینال وزن 86 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور شکست خورد و به مدال نقره رسید.

حسن یزدانی در نبرد با تیلور نقره داغ شد!

به گزارش اقتصاد100، فینال وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در حالی بین حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی برگزار شد که به جرات می توان گفت دنیای کشتی منتظر این مبارزه بود . قبل از آغاز رقابت ها هم همه در مورد آن صحبت می کردند.

حسن یزدانی در فینال وزن 86 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک از آمریکا در حالی که با نتیجه 9 بر 3 شکست خورده بود در ثانیه های آخر ضربه فنی شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 86 کیلوگرم، حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر 2 و ضربه فنی جایدن لاورنس از استرالیا را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم با نتیجه 11 بر صفر بات اردن بیامباسورین از مغلوستان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. وی در این مرحله مایلز ناظم امینه دارنده مدال برنز المپیک از سن مارینو را با نتیجه 7 بر 2 مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر جاورایل شاپیف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. نماینده کشورمان در دیدار فینال با ضربه فنی مغلوب دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک از آمریکا شد و به مدال نقره رسید.

یزدانی سال گذشته در مسابقات جهانی تیلور را شکست داده بود. این ششمین نبرد 2 کشتی‌گیر مطرح جهان بود که با برتری کشتی‌گیر آمریکایی به پایان رسید. در 5 مبارزه گذشته، ۴ برد سهم تیلور و یک برد سهم حسن یزدانی بوده است.

پایان پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما