حمله وحشیانه فوتبالیست مطرح به کارمند خانوم در بانک!

اقتصاد 100- اتفاقی باورنکردنی رخ داد.

حمله وحشیانه فوتبالیست مطرح به کارمند خانوم در بانک!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، پس از اینکه وینگر ۸۵ میلیون پوندی اتهامات تجاوز توسط نامزد سابقش گابریلا کاوالین را قویا رد کرد، یک کارمند بانک برزیلی مدعی شد که ممکن بود بعد از تعرض آنتونی جان خود را از دست بدهد.

اینگرید لانای ۳۳ ساله ستاره جام‌جهانی را به خشونت فیزیکی متهم کرد و مدعی شد که حمله ادعایی اکتبر گذشته در خانه آنتونی در منچستر رخ داد. اینگرید در مصاحبه‌ای با رکورد، که یکشنبه پخش شد، مدعی شد که فوتبالیست ۲۳ ساله سعی کرد با او رابطه جنسی داشته باشد و زمانی که نپذیرفت، او را به سمت دیوار هل داد. آنتونی دستگیر نشده اما با تحقیقات جداگانه پلیس در بریتانیا و برزیل مواجه است، و با به اشتراک گذاشتن پیام‌های خصوصی واتس‌اپ بین آنها به این ادعاها پاسخ داد. اینگرید ساکت نماند و آنتونی را به جعل پیام‌ها متهم کرد. او همچنین مدعی شد که حمله احتمالی می‌توانست او را بکشد.

اینگرید گفت: «او من را به دیوار هل داد و این یک فشار کوچک بود، اما می‌توانست باعث شود سرم ضربه بخورد و بمیرم!» او همچنین مدعی شد که یکی از نزدیکان آنتونی با او تماس گرفت و التماس کرد که طرف آنتونی بماند و سعی کرد متقاعدش کند که گابریلا دروغ می‌گوید. اینگرید در استوری‌های اینستاگرام گفت: «بگذارید به دروغ‌هایش ادامه دهد. او ثروت زیادی دارد و می‌خواهد همه چیز را دستکاری کند، زیرا می‌ترسد و ناامید است. من هرگز در مورد چیزی به این جدیت دروغ نخواهم گفت، به خصوص که می‌دانم او پولدارتر از من است. من طرف زنان هستم. پس از دیدن عکس‌هایی که گابریلا پست کرده بود، تصمیم گرفتم حرف بزنم زیرا دیدم آنتونی در حال دروغ گفتن است. من به دنبال شهرت نیستم، دنبال درآمد یا جایگاه شغلی نیستم. هدف واقعی من مبارزه به نفع زنان و حقیقت است.»

رایسا دی‌فرایتاس سومین قربانی ادعایی است که در برابر بازیکن لیگ برتر ظاهر شده و از رفتار خشن این بازیکن و اینفلوئنسر «مالو اوهانا» در ماه مِی سال گذشته صحبت کرد. او روی صندلی عقب ماشین آنتونی نشسته بود که با مالو جر و بحث می‌کرد که ناگهان مالو و آنتونی به او حمله کردند. وقتی آنتونی پشت چراغ قرمز ایستاد این دانشجوی حقوق موفق شد که در ماشین را باز کند و فرار کند. او در پی این حادثه در بیمارستان بستری شد. یک موتور سوار که شاهد صحنه بود شماره پلاک ماشین آنتونی را یادداشت کرد و به پلیس خبر داد.

پس از آخرین اتهام، نمایندگان آنتونی بیانیه‌ای صادر کردند و این اتهامات را «بی‌اساس» خواندند. پلیس مدنی سائوپائولو به همراه پلیس منچستر بزرگ در حال بررسی اتهامات است.

انتهای پیام/

 

منبع : the sun

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما