قطعی / مقصد بعدی محمد صلاح مشخص شد

اقتصاد 100- خیال قرمزها راحت شد.

قطعی / مقصد بعدی محمد صلاح مشخص شد

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، رامی عباس، ایجنت محمد صلاح، شایعات رفتن او از آنفیلد در تابستان امسال را رد کرده است.

صلاح تابستان گذشته قرارداد جدیدی با لیورپول امضا کرد و به پردرآمدترین بازیکن قرمزها تبدیل شد. با این حال، در میان هزینه‌های تابستانی هنگفت باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی، گفته می‌شد که او می‌تواند ستاره بعدی باشد که اروپا را با خاورمیانه عوض می‌کند.

رسانه‌های عربستانی اعلام کردند که الاتحاد که کریم بنزما را به جمع خود اضافه کرده، خواهان محمد صلاح است. در حالی که برخی از هواداران لیورپول برای از دست دادن یکی دیگر از ستاره‌های اصلی تیمشان آماده می‌شد، عباس به گمانه‌زنی‌ها پایان داد. عباس در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «اگر امسال به فکر ترک لیورپول بودیم، تابستان گذشته قرارداد را تمدید نمی‌کردیم. محمد همچنان به لیورپول متعهد است.»

حرف‌های عباس هرگونه احتمال جدا شدن صلاح در تابستان امسال را رد کرد. روبرتو فیرمینو پس از پایان قراردادش با قرمزها به الاهلی پیوست و فابینیو و جردن هندرسون هم در آستانه فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ انتقال خود را تکمیل کردند. فابینیو به الاتحاد پیوست که فصل گذشته قهرمان لیگ شد و در حال حاضر به میزان قابل توجهی تقویت شده است. هندرسون به استیون جرارد کاپیتان سابق لیورپول در الاتفاق ملحق شد.

انتهای پیام/

منبع : mirror

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما