گریه‌های دردناک پپ / گواردیولا شکست عشقی خورد

اقتصاد 100- حال گواردیولا خوب نیست.

گریه‌های دردناک پپ / گواردیولا شکست عشقی خورد

جولیا رابرتز دوباره قلب گواردیولا را شکست و هواداران منچستریونایتد به شوخی گفتند پپ گریه می‌کند.

اسطوره هالیوود پس از آن که گواردیولا را به دلیل بازدید از اولدترافورد به جای اتحاد در سال ۲۰۱۶ ناراحت کرده بود، قهرمانی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا را در ماه ژوئن تبریک گفت. ستاره زیبای هالیوود پس از اینکه تیم پپ اینتر را در فینال استانبول شکست داد، به گواردیولا بلیت بهشت را داد. او در اینستاگرام نوشت: «به شما (پپ گواردیولا) تبریک می‌گویم که تیم را به قهرمانی در لیگ قهرمانان رساندید.»

با این حال، درست زمانی که پپ و سیتیزن‌ها توجه او را جلب کرده بودند، این زن ۵۵ ساله یک ضربه دیگر به قلب گواردیولا زد.

منچستریونایتد رقیب آن‌ها در حال حاضر در آمریکا حضور دارد و در بازی دوستانه پیش‌فصل در روز شنبه در ورزشگاه متلایف در نیوجرسی، آرسنال را ۲-۰ شکست دادند. رابرتز نه تنها در بین تماشاگران حضور داشت، بلکه با کاسمیرو، مارکوس رشفورد و تعداد زیادی از بازیکنان دیگر عکس گرفت. و فقط برای اینکه نمک بیشتری بر زخم‌های گواردیولا بپاشد، در حالیکه پیراهن یونایتد با نام خود را در دست داشت در کنار اریک تن‌هاخ ایستاد و عکس گرفت. و هواداران بلافاصله به سراغ پپ رفتند و شروع به جوک ساختن کردند.

یکی از هواداران در توئیتر نوشت: «بروید ببینید حال پپ خوب است؟» یکی دیگر از هواداران یونایتد نوشت: «پپ سه‌گانه گرفت و جولیا رابرتز همچنان ما را می‌خواهد.» یکی دیگر اضافه کرد: «این تنها موردی است که در حال حاضر نسبت به سیتی برتری داریم.» شخصی دیگر توییت کرد: «یکی پپ را چک کند» و دیگری گفت: «پپ الان گریه می‌کند.» فرد دیگری ادعا کرد که پپ حسادت می‌کند و دیگری افزود: «پپ حساب توئیترش را می‌بندد.»

گواردیولا که با کریستینا سرا ازدواج کرد در مورد احساسات خود نسبت به این بازیگر در ماه مارس شوخی کرد. او وقتی متوجه شد که هفت سال پیش رابرتز به دیدن اولدترافورد رفت به جای اینکه به اتحاد بیاید، ویران شد. او گفت: «اگر سه بار متوالی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم، باز هم ناکام خواهم بود. من سه بت در زندگی‌ام دارم: مایکل جردن، تایگر وودز و جولیا رابرتز. جولیا رابرتز سالها پیش به منچستر آمد، نه در دهه ۹۰ که سر الکس فرگوسن عناوین و عناوین و عناوین کسب می‌کرد. او در دوره‌ای آمد که ما بهتر از یونایتد بودیم. و او به دیدار منچستریونایتد رفت. او به دیدن ما نیامد. به همین دلیل است که حتی اگر من قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم، با این واقعیت که جولیا رابرتز به منچستر آمد و به دیدن ما نیامد، قابل مقایسه نیست. حتی اگر من قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم، این ناامیدی کمرنگ نمی‌شود.»

 

منبع : the sun

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما