اولین معضل بزرگ امباپه در رئال مادرید چیست؟

اقتصاد 100 - کیلیان امباپه اگر این تابستان راهی رئال مادرید شود باید خود را برای یک تغییر بزرگ آماده کند.

اولین معضل بزرگ امباپه در رئال مادرید چیست؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، اینکه کیلیان امباپه در تابستان امسال به رئال مادرید برود، یک احتمال واقعی است. اصلا مهم نیست که عملیات  به خصوص از نظر مالی چقدر پیچیده باشد، این احتمال که ستاره فرانسوی را با پیراهن رئال ببینیم، حالا بیشتر شده است. اگر این انتقال نهایی شود، امباپه باید خود را مهیای یک تغییر بزرگ کند و آن هم تغییر پست خواهد بود.

امباپه باید پستی را که به آن عادت کرده است فراموش کند چرا که در رئال وینیسیوس تحت هر شرایطی وینگر چپ خواهد بود. در باشگاه مادریدی اطمینان دارند که پس از جدایی کریم بنزما، وینیسیوس می‌تواند بار خط حمله تیم را به دوش بکشد و تبدیل به یکی از رهبران رئال درون زمین شود. وینیسیوس فصل قبل برای رئال 23 گل به ثمر رساند و 20 پاس گل داد و از فصل بعد قرار است شماره هفت کهکشانی‌ها باشد.

کادر فنی رئال به دلیل ویژگی‌های گلزنی امباپه (فصل قبل 41 گل برای پاری سن ژرمن و 6 گل برای فرانسه زد) و سرعتی که دارد، متقاعد شده که او یک مهاجم مرکزی بزرگ و وارث شماره 9 بنزما خواهد بود. امباپه به محض ورود به رئال باید خودش را با این وضعیت وفق بدهد. وینی وینگر چپ است و او باید به نوک حمله برود.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما