شنای کریم بنزما در یورو / بمب بزرگ اقتصادی در حال انفجار است!

اقتصاد 100- حقایق جالبی درباره کریم بنزما مطرح است که فوتبال دنیا را تکان خواهد داد.

شنای کریم بنزما در یورو / بمب بزرگ اقتصادی در حال انفجار است!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، کریم بنزما از ۳۰ ژوئن باشگاه جدیدی خواهد داشت. این بازیکن فرانسوی در نهایت پیشنهاد نجومی باشگاه الاتحاد عربستان سعودی را پذیرفت و پس از کریستیانو رونالدو به پردرآمدترین بازیکن جهان تبدیل شد. همه چیز بستگی به آینده لیونل مسی دارد زیرا اگر ستاره آرژانتینی پیشنهاد ۴۰۰ میلیون یورویی عربستان را بپذیرد، از هر دو ستاره سابق رئال مادرید پیشی خواهد گرفت.

روز یکشنبه، بنزما در نهایت به قراردادی که تا سال ۲۰۲۵ با گزینه ماندن تا سال ۲۰۲۶ «بله» گفت. او ۱۰۰ میلیون یورو در هر فصل به علاوه ۲۰ میلیون یورو پاداش برای کار به عنوان سفیر جام جهانی ۲۰۳۰ برای تبلیغ میزبانی عربستان، دریافت خواهد کرد. بنابراین مجموع مبلغی که بازیکن سابق رئال مادرید به دست خواهد آورد کمتر از ۲۲۰ میلیون یورو نخواهد بود و می‌تواند به ۳۲۰ میلیون یورو نیز برسد.

با در نظر گرفتن اینکه او در هر فصل رئال مادرید ۲۸ میلیون یورو درآمد داشت، بهتر می‌توان این تفاوت بزرگ را درک کرد. همچنین باید اضافه کرد که در عربستان سعودی مالیات بر درآمد وجود ندارد، بنابراین او مزایای مالیاتی بسیار مهمی خواهد داشت. به عبارت دیگر، اگر رقم خالص دریافتی او در مادرید را حدود ۱۴ میلیون یورو بدانیم، کریم بنزما بدون احتساب پاداش ۲۰ میلیون یورویی، ۸۶ میلیون یورو بیشتر در هر فصل دریافت خواهد کرد.

این نشانه دیگری است مبنی بر اینکه عربستان سعودی به شدت برای افزایش اهمیت لیگ عرب تلاش می‌کند و چه راهی بهتر از گرد هم آوردن بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و لیونل مسی برای مطرح کردن لیگ حرفه‌ای کشورش.

حقایق جالب در مورد تیم آینده کریم بنزما

این بازیکن فرانسوی خود را در تیمی خواهد یافت که به تازگی قهرمان لیگ حرفه‌ای عربستان شده و النصرِ کریستیانو رونالدو و الهلال را شکست داده، که شش ماه پیش در فینال جام جهانی باشگاه‌ها در برابر رئال مادرید و بنزما بازی کرده بود.

سرمربیگری تیم عربستانی بر عهده نونو اسپریتو سانتو، سرمربی سابق والنسیا است. آنها همچنین به برترین گلزن لیگ، عبدالرزاق حمدالله می‌بالند که ۲۱ گل به ثمر رساند و در مقام چهارم تاریخی مراکش در جام‌جهانی قطر نقش داشت.

بازی‌های خانگی الاتحاد در ورزشگاهی برگزار می‌شود که مهاجم فرانسوی با آن آشناست، شهر ورزشی ملک عبدالله، جایی که میزبان اولین سوپرجام اسپانیا در خاک عربستان در سال ۲۰۲۰ بود و رئال مادرید در آن بازی کرد.

این باشگاه در مجموع دارای ۳۵ عنوان قهرمانی است: ۹ لیگ، ۹ جام پادشاهی، ۸ جام شاهزاده، ۳ جام فدراسیون، ۱ سوپرجام، ۲ قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، ۱ جام برندگان جام، ۱ لیگ قهرمانان عرب و ۱ جام باشگاه‌های خلیج فارس و ۲ سوپرجام سعودی-مصری.

انتهای پیام/

منبع : Marca

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما