عضو تیم وزنه برداری بانوان :سال حساسی در پیش داریم

عضو تیم ملی وزنه برداری گفت: سال خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم روند موفقیت‌ها ادامه یابد.

عضو تیم وزنه برداری بانوان :سال حساسی در پیش داریم

به گزارش اقتصاد100، الهام حسینی، عضو تیم ملی وزنه برداری ایران در گفت‌وگو با برنا در خصوص ارزیابی خود از سالی که گذشت، اظهار کرد: برای وزنه برداری ایران به ویژه بخش زنان سال خیلی خوبی بود. ما در چند رویداد بین المللی شرکت داشتیم که واقعا اتفاق شیرینی بود. امیدوارم همین روند در سال جدید ادامه یابد تا بتوانیم در آینده که مسابقات حساس المپیک را در پیش داریم حضور پر رنگی داشته باشیم.

دارنده مدال طلای آسیا در ادامه گفت: ابتدای سال 1401 برای ما با بازی های کشورهای اسلامی شروع شد که آنجا هم با کسب مدال های رنگارنگ مان روزهای خوبی را برای خودمان و رشته وزنه برداری رقم زدیم. در ادامه موفق شدیم مدال طلای آسیا را برای نخستین بار به دست بیاوریم و پایان سال هم میزبان یک رویداد بین المللی بودیم که جام نوروزگاه واقعا برایمان یک انگیزه جدی شد تا سال جدید را با جدیت بیشتر و بهتر دنبال کنیم.

نماینده وزن 81 کیلوگرم ایران افزود: وزنه برداری ایران شاهد تغییرات خوبی هم بود. حضور انوشیروانی یک قوت قلب برای ماست و از دید من مناسب ترین فرد برای ریاست فدراسیون بود. سال واقعا حساسی داریم. بشخصه خودم در مسابقات جهانی وارد رنکینگ المپیکی شدم که حتما شرایطم را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز