گرانی‌های آزاردهنده حق مردم ما نیست !

اقتصاد 100- سرمربی تیم ملی فوتسال با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم گفت: عید واقعی وقتی است که همه از ته دل شان بخندند، این گرانی‌های آزاردهنده حق مردم ما نیست!

گرانی‌های آزاردهنده حق مردم ما نیست !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، برای «وحید شمسایی»، ۱۴۰۱ سالی پر فراز و نشیب بود اما در عین حال وقتی از او می‌پرسیم که اتفاقی خاص در این سال برایش رخ داده است، فورا می‌گوید: «هیچ اتفاق خاطره انگیزی را تجربه نکردم!» او در قامت سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، وظیفه اجتماعی خود می‌داند که در گفت‌وگو با رسانه‌ها به مشکلات مردم اشاره کند. به همین دلیل است که انتظار خود از مسئولان را در یک جمله خلاصه می‌کند: «حق این مردم نیست که گرانی‌ها آزارشان دهد.»

«وحید شمسایی» در خصوص سالی که گذشت گفت: باید بگویم سال ۱۴۰۱ دو بخش داشت. بخش اول آن به زندگی ورزشی من و مسئولیتم در تیم ملی فوتسال بر می گردد که خوشبختانه توانستم باقیات الصالحاتی از خود بگذارم و با دعوت از بازیکنان جوان به تیم ملی کاری کنم که آنها دیده شوند. این را برای خودم موفقیت می دانم اما بخش دیگر به مسایل مردم کشور بویژه موضوعات اقتصادی بر می‌گردد. در این سال آدم‌هایی را از نزدیک دیدم که ضربه خوردند و تحت فشارهای شدیدی قرار گرفتند. هر چه فکر می‌کنم می‌بینم اتفاق خاطره انگیزی در سال ۱۴۰۱ نداشته‌ام و به خاطر فشاری که مردم تحمل کردند، کلا این سال برای من سال جذابی نبود.

انتهای پیام/

منبع : اعتمادآنلاین

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز