تصاویر وحشتناک و هولناکی که خبرساز شد !

اقتصاد 100- ترس زیادی از امنیت هواداران انگلیسی وجود دارد و به آنها هشدار داده شد که در بازی انتخابی یورو مقابل ایتالیا در ناپل از کمربند استفاده نکنند.

تصاویر وحشتناک و هولناکی که خبرساز شد !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، به دلیل ترس از درگیری خشونت‌آمیز با گروه‌های متعصب ایتالیایی، به هواداران انگلیس هشدار داده شده که از پوشیدن لباس‌های معمولی خودداری کنند. در پی تهدید آنلاین هواداران انگلیسی توسط یک گروه متعصب ایتالیایی، پیش از مسابقه مقدماتی قهرمانی اروپا بین انگلیس و ایتالیا، ترس شدیدی از درگیری و خشونتی در ناپل ایجاد شد.

اشوب

انتظار می‌رود بیش از ۳۰۰۰ هوادار انگلیسی برای این مسابقه به ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا سفر کنند و رفاه آنها اکنون دغدغه اصلی مسئولان فوتبال است. اتحادیه فوتبال انگلیس به هواداران انگلیسی گفت که محض احتیاط کمربند نبندند زیرا ممکن است توسط مقامات به دلیل ترس از استفاده از آنها به عنوان سلاح، مصادره شوند. در ایمیل اتحادیه انگلیس آمده است: «قبلاً کمربندهای هواداران خارج از خانه پیش از ورود به این ورزشگاه گرفته شده، بنابراین به شما توصیه می‌کنیم در صورت امکان از کمربند استفاده نکنید.» به طرفداران هشدار داده شده که از همراه داشتن پاوربانک و شارژر تلفن خودداری کنند زیرا آنها نیز ممنوع هستند و ممکن است مصادره شوند.

نگرانی‌های شدید در مورد امنیت هواداران پس از لغو یک بازی دوستانه در پی تهدیدهایی که از سوی هواداران متعصب ناپولی گزارش شده بود، مطرح شد. سرپرست ارشد «کولت رز» که تیمی از افسران پلیس فوتبال بریتانیا را در ناپل رهبری خواهد کرد، گفت: «نظر آنها این است که هیچ خطری برای طرفداران ما وجود ندارد، اما ما همچنان به دنبال شفاف‌سازی در مورد حمل و نقل و سایر مسائل هستیم و به گفت‌وگو ادامه خواهیم داد.» مقامات ایتالیایی به بریتانیایی‌ها اطمینان دادند که حضور در این مسابقه بی‌خطر خواهد بود، اما آنها اکنون از مقامات انگلیسی خواسته‌اند تا به هواداران اطلاع دهند که باید از ساعت ۴ بعدازظهر روز پنجشنبه در منطقه بندری شهر جمع شوند تا با اتوبوس به استادیوم منتقل شوند.

اوایل این هفته، گارفورد بک، برگزارکننده و هوادار مادام العمر انگلیس، ایمیلی تهدیدآمیز دریافت کرد که گویا از طرف یک گروه متعصب ناپلی بوده است. این مرد ۶۰ ساله به تایمز گفت که نگران امنیت تیمش است. او گفت: «امروز صبح یک ایمیل بسیار شوم و تهدیدآمیز دریافت کردم که ادعا می‌کرد از سوی اولتراهای ناپولی است. من ایمیل را به یکی از مقامات اتحادیه فوتبال ایتالیا نشان دادم و پرسیدم که آیا می‌تواند آن را به مقامات و پلیس نشان بدهد و ببینند که آیا تهدیدی جدی است یا خیر. همه خیلی نگران شدند و این ایمیل را تهدیدی جدی دانستند.»

علیرغم تلاش فدراسیون فوتبال ایتالیا برای رصد اوضاع، بازی دوستانه به دلیل ترس از امنیت هواداران لغو شد. این در حالی است که هفته گذشته قبل از بازی ناپولی مقابل اینتراخت فرانکفورت در لیگ قهرمانان اروپا، خشونت زیادی در خیابان‌های ناپل موج می‌زد. هواداران آلمانی از دستور پلیس سرپیچی کرده و با هواداران ناپل درگیر شدند و در نهایت بیش از ۸ هولیگان دستگیر شدند.

انتهای پیام/

منبع : the sun

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما