دلالان از ورود VAR به ایران چه سودی می‌برند؟

اقتصاد 100- شنیده ها حکایت از آن دارد که برخی افراد با نفوذ، مخالف شدید ورود VAR به ایران هستند.

دلالان از ورود VAR به ایران چه سودی می‌برند؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، در یکی دو فصل اخیر در مسابقات لیگ برتر اشتباهات تأثیرگذاری از داوران سر می‌زند که با توجه به دریغ امکاناتی چون سیستم رادیویی، نمی‌توان انتظار بیشتری از آنها داشت. نبود VAR را می‌توان مشکل اصلی فوتبال کشورمان دانست که مدیران فدراسیون فوتبال در برهه‌های مختلف درباره آن اظهار نظر کردند، اما این کلاف را باز نکردند. ورود VAR کمک ویژه‌ای به کاهش اشتباهات داوری می‌کند و اعتراض به داوری را به‌صورت قابل توجهی کاهش می‌دهد.

خداداد افشاریان تیر ماه ۱۴۰۰ درباره VAR گفته بود: «نخستین جلسه مربوط به ورود این تکنولوژی در فدراسیون برگزار شده، اما فرایند به‌کارگیری آن زمان‌بر است. در حال حاضر هیچ مشکلی جز مسائل آموزشی و اداری وجود ندارد. همه کارگروه‌ها فرایند مربوطه را پیگیری می‌کنند و نامه مورد نظر به فیفا ارسال شده است. با این روند پیش‌بینی می‌شود تا ۹ ماه آینده یعنی پایان نیم‌فصل دوم (لیگ بیست‌ویکم)، VAR در فوتبال ایران به کار گرفته شود»!

ظاهرا سال گذشته به وزیر ورزش نیز وعده داده بودند این تکنولوژی سه ماهه به ایران می آید اما بعید به نظر می رسد تا سه سال آینده هم شاهد چنین اتفاقی باشیم.

شنیده می شود برخی کاسبان، مخالف ورود VAR به ایران بوده و اجازه نمی دهند تکنولوژی کمک داور ویدیویی به این زودی وارد کشورمان شود!

انتهای پیام/

منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما