عاشق خیانتکاری که بخاطر عشقش اعتصاب غذا کرد!

اقتصاد 100- منابع موثق می‌گویند که از وقتی ژوآنا سانز ۲۹ ساله به آلوس گفته که می‌خواهد به ازدواجشان پایان بدهد، آلوس به شدت ناامید و عصبی شده و به هیچ عنوان میل به غذا خوردن ندارد.

عاشق خیانتکاری که بخاطر عشقش اعتصاب غذا کرد!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، دنی آلوس، ستاره ۳۹ ساله فوتبال برزیل و بارسلونا، پس از دستگیری در تاریخ ۲۰ ژانویه به دلیل ادعای تجاوز به یک زن در کلوپ شبانه، در زندان به سر می‌برد. همسرش ژوآنا سانز به تازگی درخواست طلاق داده و بر اساس گزارشی از ایستگاه تلویزیونی اسپانیایی کواترو، آلوس در زندان دست به اعتصاب غذا زده است.

منابع موثق می‌گویند که از وقتی ژوآنا سانز ۲۹ ساله به آلوس گفته که می‌خواهد به ازدواجشان پایان بدهد، آلوس به شدت ناامید و عصبی شده و به هیچ عنوان میل به غذا خوردن ندارد.

آلوس در ابتدا تمام اتهامات را رد کرد اما بعد در دادگاه اعتراف کرد که با زن در کلوپ شبانه رابطه جنسی توافقی داشت. سانز بعد از شنیدن این حرف‌ها عکسهای مشترکش با آلوس را از صفحه شخصی خود پاک کرد. او که در سال ۲۰۱۷ با آلوس ازدواج کرده بود، هنوز در مورد این گزارش‌ها اظهار نظر نکرده است.

آلوس پس از بازداشت از باشگاهش یونام پوماس اخراج شد. او با ۴۳ عنوان قهرمانی از جمله سه قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، دو کوپا آمریکا و یک مدال طلای المپیک، پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال است. او هفته گذشته اولین بازی را برای تیم فوتبال زندان انجام داد.

انتهای پیام/

منبع : the sun

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز