تقلید همسر فوتبالیست مطرح از سبک زندگی شکیرا !

اقتصاد 100- دنی آلوس به اتهام تجاوز جنسی در زندان به سر می‌برد و این دورانی فوق‌العاده سخت برای همسرش «ژوانا سانز» است و او همواره در تیتر خبرها قرار دارد و سعی می‌کند با این وضعیت دشوار کنار بیاید.

تقلید همسر فوتبالیست مطرح از سبک زندگی شکیرا !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، سانز بر روی کار خود تمرکز کرده و به دنبال آخرین رد درخواست آزادی مشروط به وثیقه همسرش، به یک سفر کاری ۱۱ روزه دور از اسپانیا رفته است. به طور کامل مشخص نیست که او در مورد دنی آلوس چه فکری می‌کند، زیرا او سعی کرده که در کنار آلوس بماند و از او حمایت کند، اما طبق گزارش‌ها حمایت او به این دلیل است که وکلا اینطور خواسته‌اند و توصیه کرده‌اند که اگر همسر آلوس او را رها نکند برای پرونده‌اش بهتر است.

با تمام این حرف و حدیث‌ها، همسر این فوتبالیست نشان داده که چیزهای زیادی برای گفتن دارد و دوست دارد روزی این حرف‌ها را از دل خود خارج کند و بر زبان بیاورد.

او در پستی در شبکه‌های اجتماعی به انتشار آهنگ جدید شکیرا درباره نامزد سابق خود، جرارد پیکه، اشاره کرده است. ژوآنا سانز در واکنش به انتشار آهنگ «TQG» شکیرا با کارول جی در اینستاگرام نوشت: «می‌بینم که شکیرا آهنگ دیگری منتشر کرده و من هنوز هیچ آهنگی منتشر نکرده‌ام.»

خیلی بعید است که ژوآنا سانز آهنگی درباره دنی آلوس منتشر کند. شاید به این دلیل که او خواننده نیست و وضعیت او با این فوتبالیست بسیار ظریف‌تر از جدایی شکیرا از پیکه است. اما به نظر می‌رسد ژوآنا سانز رازها و افکاری را در دل خود نگه داشته که دوست دارد روزی دنیا از آنها باخبر شود.

انتهای پیام/

منبع : marca

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما