یک صعود شیرین و بدون دردسر !

اقتصاد 100- در مرحله یک هشتم نهایی ایگ اروپا تیم فاینورد با گلزنی ملی چوش ایرانی خود به مرحله بعد صعود کرد و منچستریونایتد و یوونتوس هم با یک گل پیروز شدند.

یک صعود شیرین و بدون دردسر !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، ۴ دیدار ابتدایی دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا ۴ برنده داشت که منچستریونایتد، یوونتوس، فاینورد و فنرباغچه بودند.

منچستریونایتد در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا در خانه بتیس به مصاف این تیم رفت و با تک‌گل مارکوس رشفورد در دققه ۵۵ موفق شد حریف را ۱-۰ شکست دهد. یونایتد در مجموع ۵-۱ حریفش را شکست داد.

در دیگر دیدار مهم از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا نیز  یوونتوس در خانه فرایبورگ به مصاف این تیم رفت و با دو گل دوشان ولاهوویچ و فدریکو کیزا در دقایق ۴۵ و ۹۰ به برتری رسید. یوونتوس هم در مجموع ۳-۰ برنده شد و به مرحله بعد رسید.

فاینورد نیز در شبی که علیرضا جهانبخش هم گل زد و هم پاس گل داد، مقابل شاختار دونتسک را با نتیجه ۷ بر یک گلباران کند. سانتیاگو خیمنس در دقیقه ۹، اورکون کوجکو در دقایق ۲۴ و ۳۸، عثامه ادریسی در دقایق ۴۹ و ۶۰، علیرضا جهانبخش در دقیقه ۶۴ و دانیلو در دقیقه ۶۷ برای فاینورد گل زدند. تنها گل شاختار را کوین کلسی در دقیقه ۸۷ زد.

فنرباغجه در خانه خودش با یک گل از سد سویا گذشت، اما این یک گل برای صعود کافی نبود و سویا با برد ۲-۰ در بازی رفت به مرحله بعد رسید. انر والنسیا  در دقیقه ۴۱ تنها گل تیم ترکیه‌ای را زد.

انتهای پیام/

منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 
.
باز