باورنکردنی / شکست سنگین بخاطر نوشابه !

اقتصاد 100- تصاویر و ویدئوهای مربوط به کری خواندن کاراگر برای یونایتدی‌ها و خصوصا گری نویل در چند روز اخیر توجه بسیاری را جلب کرد و حواشی بسیاری را به همراه داشت.

باورنکردنی / شکست سنگین بخاطر نوشابه !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، شکست ۰-۷ یونایتد برابر لیورپول در رقابت‌های این هفته لیگ برتر اتفاقی نیست که به این زودی از خاطر فوتبال‎‌دوستان و طرفداران این دو تیم پاک شود. 

تصاویر و ویدئوهای مربوط به کری خواندن کاراگر برای یونایتدی‌ها و خصوصا گری نویل در چند روز اخیر توجه بسیاری را جلب کرد و حواشی بسیاری را به همراه داشت. 

این اسطوره لیورپول حتی کار را به جایی رساند که نویل در توییترش او را دلقک خطاب کرد و نشان داد که رفتارهای او واقعا باعث شده که این مدافع سابق یونایتد هم به شدت عصبانی شود. اما به نظر نمی‎‌رسد که او قصد داشته باشد به زودی از اشاره به این بازی و هفت گلی که تیم محبوبش در آن به ثمر رساند دست بردارد و این موضوع را شب گذشته پیش از شروع دیدارهای لیگ قهرمانان هم ثابت کرد. 

کاراگر برای کارشناسی دیدار چلسی برابر بروسیا دورتموند به استودیوی اسکای اسپورت رفته بود اما نوشابه‌ای را هم همراهش داشت که نام آن «۷Up» بود تا به این ترتیب به صورت غیرمستقیم به هفت گلی که شیاطین سرخ از شاگردان یورنگن کلوپ دریافت کردند اشاره کرده باشد. 

حاشیه

این اقدام او با واکنش بسیاری از فوتبال دوستان در فضای مجازی همراه شد و خیلی از آنها با خنده و شوخی از این این رفتار و خلاقیت کاراگر تمجید کردند.

 

منبع : ورزش۳

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما